Fenja09 skriver:
Jeg forstår ikke hvorfor i ikke kan blive gift alligevel. Det er vel ikke STRENGT nødvendigt at holde et bryllup til 80.000-100.000 kr? Hvorfor vælger i ikke bare at blive gift som planlagt, men så bare gøre det så billigt som muligt? Og hvis i så har lyst til det helt store bryllup om f.eks 6 år, så hold det der med alt hvad der hører sig til.
Personligt ville jeg holde ved datoen og holde et bryllup som der kan blive råd til. Gæsterne ved jo ikke hvad de muligvis er gået glip af.
/Fenja 
Vi er gift. Det blev vi på rådhuset for 3 år siden. Og vi har holdt en lille komsammen dengang.
Så denne fest skulle være den helt store bryllupsfest, dog stadig i en billig udgave, da vi er studerende. Vi skal have 55 mennesker med, og har 50.000 til det.
Jeg vil bare være så ked af, at sidde om 5 år og tænke tilbage på vores fest som noget vi fortryder. Hvis vi holder fast i datoen, går der minimum 8 år før vi får råd til at få nummer 2 barn, og det er alt for lang tid i min optik.
Derfor tænker jeg at vi bruger pengene til brylluppet på at "sikre" vores familie. Ved at have en bil, som kan rumme 2 børn og ved at have mulighed for at komme med på udlandsrejse med svigerfamilien og samtidig have mulighed for at kunne spare de penge op vi skal betale om 5 år.
Bryllupsfesten kan vi jo altid holde.
Anmeld