Er her nogen som vil hjælpe mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Hm - altså nogen siger jo at man kan se graviditet på æl test - ved sgu ikke lige om jeg tror på det, for det er jo to forskellige hormoner der testes for.

Hvordan ved du at du havde æl der? Min æl kom iflg test først på cyklusdag nogen og tyve iflg test - og er nu gravid i uge 28 med lillesøster. Ved dog ikke helt hvordan min cyklus " normalt" ser ud, da jeg har været på p pillen siden jeg var 14 og blev gravid i hhv 1 hug med Noah og 2 hug denne gang ( med vilje ikke 1 cyklus denne gang)

Det ved jeg fordi jeg testede knald positiv og havde æl slim i den dag.. Men nu har eg haft æl slim i 4 dage og mens lign smerter i 4 dage ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Holbæktrunten

Det ved jeg fordi jeg testede knald positiv og havde æl slim i den dag.. Men nu har eg haft æl slim i 4 dage og mens lign smerter i 4 dage ... 

Prøv en g-test i stedet

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Prøv en g-test i stedet

Ja det tænkte jeg også.. Har lige været i Kvickly og hente en.. Nu skal jeg bare hjem, og jeg skal vold-tisse ! 

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Prøv en g-test i stedet

G test ser sådan her ud ... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juli 2013

Muffinmus

Du kan sagten have en positiv om få timer sådan som den ser ud:-)
Min var f.eks meget mindre rød om formiddagen, men kl 18 om aftenen var den knald positiv og igen svag rød dagen efter om morgenen. , så man skal teste mindst to gange dagligt når den er så rød som din, ellers risikerer du at gå glip af en positiv test.:-) Du skal jo gerne knalde lige inden den bliver positiv og så frem, så håber du knalder på livet løs nu

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Du kan sagten have en positiv om få timer sådan som den ser ud:-)
Min var f.eks meget mindre rød om formiddagen, men kl 18 om aftenen var den knald positiv og igen svag rød dagen efter om morgenen. , så man skal teste mindst to gange dagligt når den er så rød som din, ellers risikerer du at gå glip af en positiv test.:-) Du skal jo gerne knalde lige inden den bliver positiv og så frem, så håber du knalder på livet løs nu

Haha hvor er du sød

prøv at læs lidt længere oppe har nemlig haft æl på cyklusdag 10-11 .. Er på dag 23 nu.. 

Anmeld

3. juli 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

G test ser sådan her ud ... 

Kan man ane en ekstremt mikro utydelig teststreg, eller ser jeg syner?

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Kan man ane en ekstremt mikro utydelig teststreg, eller ser jeg syner?

Det syntes jeg man kan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.