Er her nogen som vil hjælpe mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
17 svar
4 synes godt om
3. juli 2013

Anonym trådstarter

Er her nogen som vil hjælpe mig med at tyde en ægløsningstest ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Er her nogen som vil hjælpe mig med at tyde en ægløsningstest ? 

Ja da - stregerne skal være lige tydelige eller kontrolstregen tydeligst. Når den er tæt på kan du enten teste 2 gange dagligt - eller bare knalde løs hver eller hver anden dag

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Ja da - stregerne skal være lige tydelige eller kontrolstregen tydeligst. Når den er tæt på kan du enten teste 2 gange dagligt - eller bare knalde løs hver eller hver anden dag

Griner  

Du får lige et billede

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Sådan

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

Sådan

Den er negativ

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Den er negativ

tak for svar

Anmeld

3. juli 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Sådan

Ja, jeg ville jo sige positiv eller tæt på - uanset hvad ville jeg sætte i gang nu... Sædceller siges ko at kunne leve op til 3 døgn i livmoderen - nogle mener længere. Så jeg ville lege NU og i hvert fald hver anden dag den næste uges tid

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Ja, jeg ville jo sige positiv eller tæt på - uanset hvad ville jeg sætte i gang nu... Sædceller siges ko at kunne leve op til 3 døgn i livmoderen - nogle mener længere. Så jeg ville lege NU og i hvert fald hver anden dag den næste uges tid

Men jeg havde ÆL på cyklusdag 10-11 og er på cyklusdag 23 nu ? 

Anmeld

3. juli 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Men jeg havde ÆL på cyklusdag 10-11 og er på cyklusdag 23 nu ? 

Hm - altså nogen siger jo at man kan se graviditet på æl test - ved sgu ikke lige om jeg tror på det, for det er jo to forskellige hormoner der testes for.

Hvordan ved du at du havde æl der? Min æl kom iflg test først på cyklusdag nogen og tyve iflg test - og er nu gravid i uge 28 med lillesøster. Ved dog ikke helt hvordan min cyklus " normalt" ser ud, da jeg har været på p pillen siden jeg var 14 og blev gravid i hhv 1 hug med Noah og 2 hug denne gang ( med vilje ikke 1 cyklus denne gang)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.