hvor meget tøj plejer i at købe i hver størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

Sabina92

ALT For meget, det er min svaghed (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

1990h

FrkZier skriver:

men vi har viiirkelig arvet meget - jeg har endda sorteret voldsomt meget fra fordi jeg ikke synes det var pænt eller lign.

vi givet ham altid kun body&bukser på, hvis vi så skal ud og det køligt for han en cardigan eller sweatshirt ud over og så skifter vi til natdragt om aften - men så ved man jo bare  fremover at man ikke skal købe t-shirts osv

Ej hvor dejligt..

vi har ikk kunne arve nogle steder fra. kunne ellers være rart i de små størrelser de alligevel voksner hurtigt fra.

Ja lige præcist. køber slet slet ikk så mange bluser mere

Anmeld

2. juli 2013

1990h

xoxotasha skriver:

Jeg har set fra min søster hvor meget spild det er at købe for meget. Og en str. 68 er de jo ikke i voldsomt længe. Det er først ved 86/92 jeg har købt lidt mere. 

Tak for tippet "

Man lære hurtigt af fejlene ved at købe for meget hehe

Anmeld

2. juli 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

åh gud - det var ikke meget

jeg tror uden at overdrive vi har minimum 40 sæt tøj i hans nuværende str MEN vi  har så også arvet rigtig meget!

Sådan tror jeg også det ser ud i Anthons skuffer.. Totalt overdrevet

Anmeld

3. juli 2013

FrkZier

xoxotasha skriver:

Jeg har set fra min søster hvor meget spild det er at købe for meget. Og en str. 68 er de jo ikke i voldsomt længe. Det er først ved 86/92 jeg har købt lidt mere. 

hvis ikke vi havde arvet så meget, ville vi heller ikke have SÅ meget tøj (bilder jeg mig selv ind)

Anmeld

4. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tror vi har 7-10 par bukser, 6-7 langærmede bodys, 8 kortærmede/uden ærmer bodys, 6-7 bluser (både korte og lange ærmer)

bodys uden ærmer bliver brugt under bluser, men det er noget vi først er begyndt på efter han lærte at gå. 

Synes det er rart at have tøj nok til at han kan få skiftet hele sættet i hvert fald 1 Gang i løbet af dagen, ( der sker jo lidt uheld af forskellig art) uden man så skal vaske hver dag. Så ca 8-10 sæt ville nok være fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.