hvor meget tøj plejer i at købe i hver størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.556 visninger
15 svar
8 synes godt om
2. juli 2013

1990h

af de forskellige ting?

skal så småt igang med at købe 68 til når hun rammer den størrelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

FrkZier

1990h skriver:

af de forskellige ting?

skal så småt igang med at købe 68 til når hun rammer den størrelse..

sådan ca alt for meget

Anmeld

2. juli 2013

1990h

FrkZier skriver:

sådan ca alt for meget

samme her..og det vil jeg gerne undgå frem over..man bliver så ærgelig:D

Anmeld

2. juli 2013

Zelinasmor

Havde vel 7-8 sæt tøj, 10-12 bodyer og 4-5 natdragter 

Anmeld

2. juli 2013

1990h

xoxotasha skriver:

tak.

Anmeld

2. juli 2013

FrkZier

xoxotasha skriver:

åh gud - det var ikke meget

jeg tror uden at overdrive vi har minimum 40 sæt tøj i hans nuværende str MEN vi  har så også arvet rigtig meget!

Anmeld

2. juli 2013

1990h

FrkZier skriver:

jeg tror uden at overdrive vi har minimum 40 sæt tøj i hans nuværende str MEN vi  har så også arvet rigtig meget!

det var vildt: så meget har vi slet ikke...syntes det har været rimeligt i de størrelser vi har haft i 56-62..er igang med 62 nu..er dog overrasket over hvor tit vi bare giver hende en body og bukser på frem for bluser som vi har købt en del af:p

Anmeld

2. juli 2013

FrkZier

1990h skriver:

det var vildt: så meget har vi slet ikke...syntes det har været rimeligt i de størrelser vi har haft i 56-62..er igang med 62 nu..er dog overrasket over hvor tit vi bare giver hende en body og bukser på frem for bluser som vi har købt en del af:p

men vi har viiirkelig arvet meget - jeg har endda sorteret voldsomt meget fra fordi jeg ikke synes det var pænt eller lign.

vi givet ham altid kun body&bukser på, hvis vi så skal ud og det køligt for han en cardigan eller sweatshirt ud over og så skifter vi til natdragt om aften - men så ved man jo bare  fremover at man ikke skal købe t-shirts osv

Anmeld

2. juli 2013

Zelinasmor

FrkZier skriver:

Jeg har set fra min søster hvor meget spild det er at købe for meget. Og en str. 68 er de jo ikke i voldsomt længe. Det er først ved 86/92 jeg har købt lidt mere. 

Anmeld

2. juli 2013

camilla10

jeg prøver at tænke, hvor lidt, vi kan klare os med uden at skulle vaske ekstra. Hvis der er tøj til 3 til 4 dage, behøver jeg ikke at vaske ekstra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.