Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bøllen skriver: Kan du anbefale nogle gode spisesteder i København. det skal ikke være noget fint, men selvfølge smage godt. vi skal bo i nærheden af indre Nørrebro , men har dog bil med.
Kan du anbefale nogle gode spisesteder i København.
det skal ikke være noget fint, men selvfølge smage godt.
vi skal bo i nærheden af indre Nørrebro , men har dog bil med.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor:) skriver: Nu ved jeg godt du skrev billige....men vil alligevel anbefale biscaya. fantastik spansk mad
Nu ved jeg godt du skrev billige....men vil alligevel anbefale biscaya. fantastik spansk mad
Det har jeg så ikke skrevet
Tak for bud
Maja84 skriver: Halifax
Halifax
Takker , mon ikke det skal prøves :-) elsker burger
bøllen skriver: Takker , mon ikke det skal prøves :-) elsker burger
Maja84 skriver: Har været der sidst jeg var i Kbh og min veninde tog mig med, det var vildt godt
Har været der sidst jeg var i Kbh og min veninde tog mig med, det var vildt godt
Ok det vil jeg se om ikke kan blive en af mulighederne
bøllen skriver: Det har jeg så ikke skrevet Tak for bud
hov det må være min
hov det må være min forståelse af ikke fin....
mor:) skriver: hov det må være min forståelse af ikke fin....
Helt iorden Med fint mener jeg fin resturant .. hvor maden er så pyntet at man knap nænner at spise det . Det er vi nemlig ikke til
bøllen skriver: Helt iorden Med fint mener jeg fin resturant .. hvor maden er så pyntet at man knap nænner at spise det . Det er vi nemlig ikke til
det giver mening men biscaya er ikke pyntet. Fantastisk hvis man er til spansk mad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128