Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
malle23 skriver: Madklubben Det er virkelig lækkert mad og til rimelige priser.
Madklubben Det er virkelig lækkert mad og til rimelige priser.
Ok tak , det vil jeg lige skrive bag øret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FruOlsen skriver: Jeg vil også klart anbefale Tandoori Masala! Vi bruger den der ligger på Nørrebrogade - det er billigt og vi er aldrig blevet skuffede over deres mad. Derudover er der Taxa, der ligger på Nørrebro ved Nørrebroparken. De har både servering inde og ude med et lækkert menukort (lille men godt), god brunch og lækre drikkevarer. Laundromat Cafe er også udemærket og ligger vist både på Østerbro og Nørrebro - den på Østerbro skulle også være børnevenlig med lille legeområde. Det er udpræget cafestemning med små borde og masser af mennesker omkring spisetiderne. Hvis I skal have nogle lækre amerikanske morgenpandekager skal I helt sikkert tage forbi Kalaset. Deres burger plejer også at være god!
Jeg vil også klart anbefale Tandoori Masala! Vi bruger den der ligger på Nørrebrogade - det er billigt og vi er aldrig blevet skuffede over deres mad.
Derudover er der Taxa, der ligger på Nørrebro ved Nørrebroparken. De har både servering inde og ude med et lækkert menukort (lille men godt), god brunch og lækre drikkevarer.
Laundromat Cafe er også udemærket og ligger vist både på Østerbro og Nørrebro - den på Østerbro skulle også være børnevenlig med lille legeområde. Det er udpræget cafestemning med små borde og masser af mennesker omkring spisetiderne.
Hvis I skal have nogle lækre amerikanske morgenpandekager skal I helt sikkert tage forbi Kalaset. Deres burger plejer også at være god!
Super den bliver også noteret ned Godt med gode bud .
ved som sagt endnu ikke hvad menuen står på, er ikke ene om at bestemme
takker for de gode bud
bøllen skriver: Tak for svar . Bejing er det med buffet hvor man bl.a selv finder maden og det bliver lavet ?? Jensen bliver det helt sikkert ikke. Har spist der alt for mange gange og syntes ikke kvaliteten er god
Tak for svar . Bejing er det med buffet hvor man bl.a selv finder maden og det bliver lavet ??
Jensen bliver det helt sikkert ikke. Har spist der alt for mange gange og syntes ikke kvaliteten er god
Riz raz... Det er så lækkert, masser af friske råvarer (og perfekt til hvis man er vegetar) De har også kødretter...
og så er der mulighed for all you can drink sodavand
bøllen skriver: Ej det kan du ski ikke være bekendt Nøjjjj blev da lige sulten , ELSKER burger ( forhenværende grillbar ejer )
Ej det kan du ski ikke være bekendt
Nøjjjj blev da lige sulten , ELSKER burger
( forhenværende grillbar ejer )
hihi de laver bare DE bedste burgere i heeele verden
FrkZier skriver: hihi de laver bare DE bedste burgere i heeele verden
Dem må vi smage
Isabella_mor skriver: Riz raz... Det er så lækkert, masser af friske råvarer (og perfekt til hvis man er vegetar) De har også kødretter... og så er der mulighed for all you can drink sodavand
Takker . Den bliver også gemt
Kikkede lige siden og det lyder spændende. Er priserne ok ??
Nu ved jeg godt du skrev billige....men vil alligevel anbefale biscaya. fantastik spansk mad
bøllen skriver: Kikkede lige siden og det lyder spændende. Er priserne ok ??
Ja det synes jeg de er.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128