Til jer med flere døbte børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.354 visninger
18 svar
2 synes godt om
2. juli 2013

Lunae

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvem i brugte som gudfar/mor, samt faddere og hvor mange i havde valgt!?

Da vores datter blev døbt, var hendes onkel gudfar og så havde jeg mine tre bedste veninder til at stå faddere!

Skal man vælge nogle nye eller kan man bruge de samme igen? Hvad gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

Karina84

Vi skal snart holde barnedåb for lillesøster. Mht. faddere, var det min søster og min mands søster der stod fadder til storebror og til lillesøster er det min bror og min mands bror. Det så lidt pudsigt at det passer på den måde 

Gudfar/mor har vi ikke gjort noget ud af, det var min mand der bar storebror og det bliver det nok også her 2.gang 

Anmeld

2. juli 2013

Benjamins'mor

Til min søn var min ældste svoger gudfar og fadderne var min lillebror, kærestens lillebror, min mor og svigermor.

Denne gang skal min søster være gudmor, da hun endelig er konfirmeret, fadderne skal være min far, svigerfar, min stedfar.

Anmeld

2. juli 2013

lycly

Min datter har ingen gudmor og det får min søn heller ikke, da jeg gerne selv vil bære dem under dåben. Min datter har 2 faddere og min søn får 3. Min bedste veninde er fadder til dem begge og hun er den eneste der er det Men det er så også fordi at mine børn ikke har samme far

Anmeld

2. juli 2013

L&V

Vores laura har en af vores gode venner til gudmor min søster, min bedste veninde, min fætter og dn fælles ven til faddere. Lillebror får lauras gudmors mand til gudfar, min fætter og en fælles ven regner vi med

Anmeld

2. juli 2013

_-Kathrine-_

Det var de samme fadere til begge vores... 4 stk.
Jeg bar den ældste og C bar den yngste

Anmeld

2. juli 2013

Sara.

Min datter har:

Gudmor:
Natasja (mands storesøster)

Faddere:
Mathias (min lillebror)
Emma (min kusine)
Daniel (min fætter)

Min søn har:

Gudmor:
Mathias (min lilldbror, fadder ved min datter)

Faddere:
Michal (min mands gode ven)
Nicholas (min mands gode ven)
Mille (min kusine)

Anmeld

2. juli 2013

2babygirls

Lunae skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvem i brugte som gudfar/mor, samt faddere og hvor mange i havde valgt!?

Da vores datter blev døbt, var hendes onkel gudfar og så havde jeg mine tre bedste veninder til at stå faddere!

1. gang var farmor gudmor og resten er bedsterne stod fadder

2. gang var min far gudfar og igen alle bedster stod fadder

Anmeld

2. juli 2013

bøllen

Ved de ældste stod familien fadder , den yngste valgte vi 2 hold venner. De ældste bar vi en hver , den yngste bar jeg

Anmeld

2. juli 2013

Misser1989

Hej. 

Manden har båret begge drenge til deres dåb. 

Første gang stod min søster, min mands storebror og hans kæreste fadder. 

Anden gang stod min søster ( igen ) og min mands 3 andre brødre fadder ( han har 4 i alt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.