Jeg vil betale mit lån ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg har været så dum at få et forbrugslån på 15.000 for 3 år siden, jeg har så nu fået 20.000 så har tænkt mig at indfri mit lån.... Men i banken snakkede de noget om at det ikke bare er 15.000 jeg skal give dem? Men mere? Hvad mener de?  

tak på forhånd.  

altså nu ved jeg ikke hvilken bank du har.
Men som et f.eks. har jeg ét lån i banken på 45.000 kr og jeg betaler 250 kr pr kv. i renter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Har du betalt afdrag på lånet i de 3 år ?

der løber jo renter på , mon ikke det er det de mener 

Sender lige samme svar til jer alle; ja jeg har afbetalt på lånet hver evig eneste måned..... ;-) Kunne aldrig finde på at lave gæld uden at betale tilbage, jeg mangler bare at betale 15.000 nu hvilket betyder at jeg ville give dem alle de 15.000 på en gang, men de mente at der skulle betales mere...?? 

Anmeld

1. juli 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Sender lige samme svar til jer alle; ja jeg har afbetalt på lånet hver evig eneste måned..... ;-) Kunne aldrig finde på at lave gæld uden at betale tilbage, jeg mangler bare at betale 15.000 nu hvilket betyder at jeg ville give dem alle de 15.000 på en gang, men de mente at der skulle betales mere...?? 

Kontakt din bank og spørg dem, hvad de helt konkret mener og hvordan du skal forholde dig, når nu du gerne vil indfri dit lån

Anmeld

1. juli 2013

bøllen

Anonym skriver:

Ok ja så Ed jeg det ski ikke 

Hvis din restgæld er 15.000 burde du da kunne indfrie det uden problemer ( ville jeg mene ) 

men prøv og ring il banken. De må jo forklare hvorfor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.