Jeg vil betale mit lån ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.169 visninger
13 svar
1 synes godt om
1. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg har været så dum at få et forbrugslån på 15.000 for 3 år siden, jeg har så nu fået 20.000 så har tænkt mig at indfri mit lån.... Men i banken snakkede de noget om at det ikke bare er 15.000 jeg skal give dem? Men mere? Hvad mener de?  

tak på forhånd.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

bøllen

Anonym skriver:

Jeg har været så dum at få et forbrugslån på 15.000 for 3 år siden, jeg har så nu fået 20.000 så har tænkt mig at indfri mit lån.... Men i banken snakkede de noget om at det ikke bare er 15.000 jeg skal give dem? Men mere? Hvad mener de?  

tak på forhånd.  

Har du betalt afdrag på lånet i de 3 år ?

der løber jo renter på , mon ikke det er det de mener 

Anmeld

1. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

tak på forhånd.  

måske det er renter de snakker om?

Anmeld

1. juli 2013

Loa

Ring til det sted du har lån og sig du vil indfrie så giver de dig præcist beløb.
Har du afdraget på det lån? Måske banken tænker renter der er kommet på, men de burde jo være holdt nede af en minimum ydelse du har afdraget på det....

Anmeld

1. juli 2013

serinasmor

Anonym skriver:

tak på forhånd.  

Der er vel løbet renter på (som der gør når man låner penge)

Har du betalt en del af gælden eller har du slet ikke afdraget på den?

Anmeld

1. juli 2013

Frk.S

Har du betalt noget af på lånet indtil videre??

Hvis ikke, så skal du helt sikkert betale mere end 15.000 tilbage. Der er jo løbet renter på i de 3 år - højst sandsynligt en høj rente, når det er et forbrugslån.

Anmeld

1. juli 2013

MorDk

Anonym skriver:

tak på forhånd.  

Det er også renter du skal betale.

f.eks. kan det være du låner 15.000 men når du er færdig med at afdrage så har du faktisk betalt 20.000 tilbage så det er 5000 kr i renter (bare et eksempel)

Anmeld

1. juli 2013

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

tak på forhånd.  

Det er nok et beløb pga du vil indfri lånet inden udløbsdato, da de jo ikke tjener penge på dig, hvis du indfri det nu. (Altså de ville jo tjene renterne) og på 3 år er der jo også renter på, hvis du ikke har betalt på det i den tid, (som jeg lige læser det) er der jo en del renter.

Anmeld

1. juli 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

tak på forhånd.  

Det er på grund af renter sikkert. 

Nogen banker har så dyre lån, at folk nærmest betaler det dobbelte tilbage af detdde har lånt. På grund af renten på lånet. 

Anmeld

1. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

tak på forhånd.  

Du skal jo bare ringe til dem og bede om en slut regning/oversigt. evt på mail, hvis det ikke er din bank altså.
Ellers kan du jo gå ind i din netbank og se hvad beløbet er på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.