Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har været så dum at få et forbrugslån på 15.000 for 3 år siden, jeg har så nu fået 20.000 så har tænkt mig at indfri mit lån.... Men i banken snakkede de noget om at det ikke bare er 15.000 jeg skal give dem? Men mere? Hvad mener de?
tak på forhånd.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg har været så dum at få et forbrugslån på 15.000 for 3 år siden, jeg har så nu fået 20.000 så har tænkt mig at indfri mit lån.... Men i banken snakkede de noget om at det ikke bare er 15.000 jeg skal give dem? Men mere? Hvad mener de? tak på forhånd.
Har du betalt afdrag på lånet i de 3 år ?
der løber jo renter på , mon ikke det er det de mener
måske det er renter de snakker om?
Har du betalt noget af på lånet indtil videre??
Hvis ikke, så skal du helt sikkert betale mere end 15.000 tilbage. Der er jo løbet renter på i de 3 år - højst sandsynligt en høj rente, når det er et forbrugslån.
Det er også renter du skal betale.
f.eks. kan det være du låner 15.000 men når du er færdig med at afdrage så har du faktisk betalt 20.000 tilbage så det er 5000 kr i renter (bare et eksempel)
Det er på grund af renter sikkert.
Nogen banker har så dyre lån, at folk nærmest betaler det dobbelte tilbage af detdde har lånt. På grund af renten på lånet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128