ferie i danmark, billigste måde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2013

Anonym trådstarter

Alexander&Lærke skriver:

Ja det er lige den jeg tænker på....

okay jamen tak for hjælpen så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

LouiseNy

Anonym skriver:

er anonym da det skal være en overraskelse til kæresten.

planen er at vi i en af ugerne i august skal på ferie, enten til vesterhavet eller også et sted som ligger i fin afstand til kattegatcenteret, randers regnskov og den gamle by i århus. Hvis det er muligt vil vi gerne have vores hund med, men det er ikke en nødvendighed. Vi har ingen børn. 

Er der nogle som har nogle forslag til at gøre det på en billig måde? for synes egentlig at sommerhuse er dyre og det er også svært at finde noget ordentligt her i ferieperioden synes jeg, så hvad ville I vælge at gøre?

Der er et to-stjernet hotel, som er under en kilometer fra Kattegatcenteret, som varmt kan anbefales:

http://www.trivago.dk/grenaa-484297/hotel/grenaa-havlund-1850125

Der må i gerne have jeres hund med. Det er sikkert billigere at sove i telt, men hvis vejret fortsætter sådan her, så er det måske meget rart at kunne sove indenfor Jeg var der selv sidste sommer, og det er et rigtig fint sted.

Anmeld

3. juli 2013

Anonym trådstarter

LouiseNy skriver:

Der er et to-stjernet hotel, som er under en kilometer fra Kattegatcenteret, som varmt kan anbefales:

http://www.trivago.dk/grenaa-484297/hotel/grenaa-havlund-1850125

Der må i gerne have jeres hund med. Det er sikkert billigere at sove i telt, men hvis vejret fortsætter sådan her, så er det måske meget rart at kunne sove indenfor Jeg var der selv sidste sommer, og det er et rigtig fint sted.

mange tak for hjælpen det kigger jeg lige på  

Anmeld

3. juli 2013

2babygirls

Anonym skriver:

planen er at vi i en af ugerne i august skal på ferie, enten til vesterhavet eller også et sted som ligger i fin afstand til kattegatcenteret, randers regnskov og den gamle by i århus. Hvis det er muligt vil vi gerne have vores hund med, men det er ikke en nødvendighed. Vi har ingen børn. 

Er der nogle som har nogle forslag til at gøre det på en billig måde? for synes egentlig at sommerhuse er dyre og det er også svært at finde noget ordentligt her i ferieperioden synes jeg, så hvad ville I vælge at gøre?

Hvis i skal ind og se alle de ting kan det nemt svare sig at købe et årskort. 

http://www.visitaqua.dk/da-DK/Planlæg-besøg/Åbningstider-og-priser/Årskort.aspx

Anmeld

28. januar 2014

jassie

Her er rigtig hyggelig og billig overnatning. Og du må gerne have hunden med.

www.billigovernatning.dk

Anmeld

28. januar 2014

hannetheis

Anonym skriver:

Telt på en camping plads.
Kan anbefale hestehaven og fjellerupcamping.

Anmeld

25. februar 2014

jassie

25. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

vi havde et billigt super hyggeligt kolonihave agtigt sommerhus, lige midt i mols bjerge.. de kostede ik meget og der var fred og ro... kort fra ebeltoft

Anmeld

25. februar 2014

Muffinmus

Vi er rigtigt glade for Ebeltoft camping...super sted den ligger. Men, camping i Danmark er ikke billigt længere. Sidste år kunne man flere steder på nette finde sommerhuse til 2500-3000 kr for en uge i industriferien,hvis man bookede i god tid. Så er det ofte lidt mere privat end dem der udlejes via selskaber der skal tjene penge. Google er din ven:-)

Anmeld

25. februar 2014

Kay

Øhhh... Tråden er fra sidste sommer... Så tror de har været afsted?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.