ferie i danmark, billigste måde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
19 svar
5 synes godt om
1. juli 2013

Anonym trådstarter

er anonym da det skal være en overraskelse til kæresten.

planen er at vi i en af ugerne i august skal på ferie, enten til vesterhavet eller også et sted som ligger i fin afstand til kattegatcenteret, randers regnskov og den gamle by i århus. Hvis det er muligt vil vi gerne have vores hund med, men det er ikke en nødvendighed. Vi har ingen børn. 

Er der nogle som har nogle forslag til at gøre det på en billig måde? for synes egentlig at sommerhuse er dyre og det er også svært at finde noget ordentligt her i ferieperioden synes jeg, så hvad ville I vælge at gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

klmf

Ligge i telt på en hyggelig campingplads, helt ned til vandet

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Ligge i telt på en hyggelig campingplads, helt ned til vandet

har du nogle forslag til campingpladser ?

Anmeld

1. juli 2013

Alexander&Lærke

Vandrerhjem, bed and breakfast  kender ikke lige noget i områders da jeg bor her selv. Men prøv at søg på det.  

Campingsplads kan jeg anbefale mariager fjord camping, det er tæt på Randers og er et dejligt sted tæt på vandet. 

Anmeld

1. juli 2013

klmf

Anonym skriver:

har du nogle forslag til campingpladser ?

Desværre, er ikke så lokalkendt der. Måske andre har nogle gode erfaringer fra det område

Anmeld

1. juli 2013

sus82

Allingåbro hotel er rigtig fint, bed and breakfast, og det er ikke specielt dyrt, og så ligger det centralt ift. Randers, Grenå, djurs sommerland, Ree park, skandinavisk dyrepark, fjordcenteret i Voer og kanoer og skinnecykler og gocart i Allingåbro.

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Alexander&Lærke skriver:

Vandrerhjem, bed and breakfast  kender ikke lige noget i områders da jeg bor her selv. Men prøv at søg på det.  

Campingsplads kan jeg anbefale mariager fjord camping, det er tæt på Randers og er et dejligt sted tæt på vandet. 

tak for hjælpen er det den her du mener:  http://www.mariagercamping.dk/dk/

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Desværre, er ikke så lokalkendt der. Måske andre har nogle gode erfaringer fra det område

okay jamen tak for din hjælp alligevel

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

sus82 skriver:

Allingåbro hotel er rigtig fint, bed and breakfast, og det er ikke specielt dyrt, og så ligger det centralt ift. Randers, Grenå, djurs sommerland, Ree park, skandinavisk dyrepark, fjordcenteret i Voer og kanoer og skinnecykler og gocart i Allingåbro.

mange tak for dit svar

Anmeld

2. juli 2013

Alexander&Lærke

Anonym skriver:

tak for hjælpen er det den her du mener:  http://www.mariagercamping.dk/dk/

Ja det er lige den jeg tænker på....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.