Hva gør jeg forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

Fenja09

Frk P. skriver:

Tusind tak for svar! Det lyder meget logisk det du skriver, og det beroligerer mig rigtig meget det du skriver har hele tiden tænkt hun ikke sku se fjernsyn, men det også synd hun er ked og man blir selv totalt stresset af det :/ håber snart det går over, og at tanden popper op

Jeg er personligt ikke så hysterisk med fjernsyn, hvis min datter gerne vil se en tegnefilm så får hun lov til det - men hun vælger også selv at tage sko på og vil udenfor og så længe det er en gang imellem eller en overgang, så ser jeg ikke noget problem. Og ja, det er da også frustrerende for os som forældre, hvis barnet græder hele tiden og alt det gerne vil er at se tv for at slappe af.

Er sikker på, at du gør det helt rigtige - du kender dit barn bedst og hvis du inderst inde føler at hun skal have lov at se tv, så lad hende gøre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Blirnokaldrigfru

Fenja09 skriver:

Jeg er personligt ikke så hysterisk med fjernsyn, hvis min datter gerne vil se en tegnefilm så får hun lov til det - men hun vælger også selv at tage sko på og vil udenfor og så længe det er en gang imellem eller en overgang, så ser jeg ikke noget problem. Og ja, det er da også frustrerende for os som forældre, hvis barnet græder hele tiden og alt det gerne vil er at se tv for at slappe af.

Er sikker på, at du gør det helt rigtige - du kender dit barn bedst og hvis du inderst inde føler at hun skal have lov at se tv, så lad hende gøre det

Er helt enig med dig i, at jeg tvivler på de tager skade af lidt tv i dagplejen/børnehaven får de altid masser af frisk luft og leg med andre og vi andre (mig selv hvert fald ) vil jo også gerne slappe lidt af om eftermiddagen.. Jeg tænker nok bare for meget over alting :p men tak for svar, mon ikke det går bedre imorgen, nu når jeg har fået lidt svar og er mere afslappet omkring hvordan jeg skal reagere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.