Hva gør jeg forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
11 svar
5 synes godt om
1. juli 2013

Blirnokaldrigfru

Ja, min 11 måneder gamle babypige er ked lige meget HVAD jeg gør!? :/ hun har en bule på gummen, men kan hun blive SÅ ked af det?? Det er den første tand hvis der kommer en.. Hun går i dagpleje 8-12, kan det gøre hende så ked om eftermiddagen? Det står på 16-19 ca? Lige efter hendes middagslur? Det eneste der gør hun ikke græder er tv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Kløver

Hvis det er en tand på vej reagerer nogle børn kraftigt, vi fik sådan noget at smøre med ved lægen, og det hjalp meget
Måske det også kan være en eftermiddagssnack kan hjælpe

Anmeld

1. juli 2013

Blirnokaldrigfru

Maja84 skriver:

Hvis det er en tand på vej reagerer nogle børn kraftigt, vi fik sådan noget at smøre med ved lægen, og det hjalp meget

Hun får eftermiddags snack, men vi er meget begrænsede i udvalg fordi der ingen tænder er :/ men tak for svar

Anmeld

1. juli 2013

Blirnokaldrigfru

Maja84 skriver:

Hun får eftermiddags snack, men vi er meget begrænsede i udvalg fordi der ingen tænder er :/ men tak for svar

Anmeld

1. juli 2013

Fenja09

Frk P. skriver:

Ja, min 11 måneder gamle babypige er ked lige meget HVAD jeg gør!? :/ hun har en bule på gummen, men kan hun blive SÅ ked af det?? Det er den første tand hvis der kommer en.. Hun går i dagpleje 8-12, kan det gøre hende så ked om eftermiddagen? Det står på 16-19 ca? Lige efter hendes middagslur? Det eneste der gør hun ikke græder er tv

Du gør ingenting galt!  Enten så er det tænder der er på vej som hun reagere stærkt på eller også er hun bare inde i en af "de perioder", dem får de jo løbende og uanset hvad så er der ikke så meget andet at gøre end at være tålmodig. Hvis det er tænderne så kan man købe noget på apoteket som bedøver gummerne lidt - det brugte vi et par gange, men syntes desværre ikke at det havde den store effekt.

Og hvis hun er helt rolig når hun ser tv, så ville jeg sige " lad hende se tv" - når hun bliver bedre tilpas så skal hun nok fare rundt igen

/Fenja

Anmeld

1. juli 2013

modesty

Frk P. skriver:

Min søn blev også meget ked af det ved de første 3-4 tænder. Nu bliver han lidt irriteret, men slet ikke så meget. Jeg tror også det hænger sammen med at de ikke ved hvad det er de første par gange og derfor måske også er lidt bange. Efter et par stykker lærer de at verden ikke braser sammen og at det går over igen. Tænker jeg.

Anmeld

1. juli 2013

Chevro

Frk P. skriver:

Det kan nemt være tænderne, men også træthed, indtryk, en utrolig udvikling som børnene ikke altid selv kan følge med i Min søn er lige blevet et år - han har en tur for tiden hvor ingen andre end mor, far og DP dur

Tænder har han 8 af, så lige nu er det et lille udviklingsflip

Anmeld

1. juli 2013

Blirnokaldrigfru

Fenja09 skriver:

Du gør ingenting galt!  Enten så er det tænder der er på vej som hun reagere stærkt på eller også er hun bare inde i en af "de perioder", dem får de jo løbende og uanset hvad så er der ikke så meget andet at gøre end at være tålmodig. Hvis det er tænderne så kan man købe noget på apoteket som bedøver gummerne lidt - det brugte vi et par gange, men syntes desværre ikke at det havde den store effekt.

Og hvis hun er helt rolig når hun ser tv, så ville jeg sige " lad hende se tv" - når hun bliver bedre tilpas så skal hun nok fare rundt igen

/Fenja

Tusind tak for svar! Det lyder meget logisk det du skriver, og det beroligerer mig rigtig meget det du skriver har hele tiden tænkt hun ikke sku se fjernsyn, men det også synd hun er ked og man blir selv totalt stresset af det :/ håber snart det går over, og at tanden popper op

Anmeld

1. juli 2013

Blirnokaldrigfru

modesty skriver:

Min søn blev også meget ked af det ved de første 3-4 tænder. Nu bliver han lidt irriteret, men slet ikke så meget. Jeg tror også det hænger sammen med at de ikke ved hvad det er de første par gange og derfor måske også er lidt bange. Efter et par stykker lærer de at verden ikke braser sammen og at det går over igen. Tænker jeg.

Tak for svar! Hun har haft klumpen på gummen i 4 dage nu? Så der burde snart ske mere, så satser vi på vi får en pause med godt humør igen

Anmeld

1. juli 2013

Blirnokaldrigfru

Chevro skriver:

Det kan nemt være tænderne, men også træthed, indtryk, en utrolig udvikling som børnene ikke altid selv kan følge med i Min søn er lige blevet et år - han har en tur for tiden hvor ingen andre end mor, far og DP dur

Tænder har han 8 af, så lige nu er det et lille udviklingsflip

Tænkte nemlig også om der skete rigeligt i tiden for hende og det var derfor hun havde behov for "ro" i form af tv eller lignende.. Vi har ferie fra på fredag, så hvis det ikke er en tand, så får vi da hvert fald helt ro meget snart og tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.