Oh my god.!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

LSM

Isabella_mor skriver:

jeg har så ABSOLUT ingen erhvervserfaring/erfaring inden for det fag.. så jeg tror ikke det er en god idé for mig at tage sådan et job.

Hmm.. Tænker lidt, du vil uddanne dig sygeplejerske, hvilket jo også er lidt i samme boldbane , at hjælpe mennesker.
Det ville give et stort plus på dit cv, når du en gang skal ud og søge job som sygeplejerske. Og man bliver jo oplært.
Nu ved jeg ikke om du har tid til at arbejde ved siden af studiet, men hvis du havde et afløser job på et plejehjem, har du mulighed for jo længere du kommer med din uddannelse at bruge dine Sygeplejekompetencer der også, sådan er det hvertfald der hvor jeg er og det er da endnu et plus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

Isabella_mor

M (: skriver:

Hvis du vil være sygeplejerske er DET da netop det sommerjob du skal søge! 

Men de mennesker som skal bruge en hjælper/assistent/sygeplejer får en person som ingen erfaring/viden har, og jeg kan jo ikke bare vade rundt og ikke vide noget som helst. Så hellere give dem muligheden for at få den pleje de skal have af personale der ved hvad de gør. 

Anmeld

3. juli 2013

M (:

Isabella_mor skriver:

Men de mennesker som skal bruge en hjælper/assistent/sygeplejer får en person som ingen erfaring/viden har, og jeg kan jo ikke bare vade rundt og ikke vide noget som helst. Så hellere give dem muligheden for at få den pleje de skal have af personale der ved hvad de gør. 

Der er masser af ufaglært hjælp i ferierne, og du vil jo ikke blive sat til komplicerede opgaver. Mange af de opgaver de ufaglærte får er bl.a. at gøre rent, smøre/varme mad, støttestrømper, af og påklædning, øjendryp osv. Man bliver naturligvis oplært og har 2-3 følvagter

Anmeld

3. juli 2013

Isabella_mor

Der er masser af ufaglært hjælp i ferierne, og du vil jo ikke blive sat til komplicerede opgaver. Mange af de opgaver de ufaglærte får er bl.a. at gøre rent, smøre/varme mad, støttestrømper, af og påklædning, øjendryp osv. Man bliver naturligvis oplært og har 2-3 følvagter

okay... hmmm det vil jeg lige undersøge så det kunne være meget rart at have noget at lave.

Anmeld

3. juli 2013

Isabella_mor

YES. nu har jeg ENDELIG fået styr på alt det ledigheds halløj... og har fået ringet, snakket, sendt og ordnet ferie. plus at jeg har fået tilføjet mit sidste bilag til min ansøgning til videregående uddannelse... Så nu håber jeg bare jeg kommer ind så jeg ikke skal kastes rundt i alt det bøvlede dagpengehalløj....

Phieeeeew.. 

Anmeld

3. juli 2013

bobbles

FrkZier skriver:

det har jeg ogsååå

jeg for os

du skal vel ikke på sygeplejerske skolen før maj næste år, din barsel skal jo lige være slut og du har jo lige født

Anmeld

3. juli 2013

M (:

Isabella_mor skriver:

okay... hmmm det vil jeg lige undersøge så det kunne være meget rart at have noget at lave.

Jeg startede selv som ufaglært vikar, og er nu endt som sygeplejerske.. Kan klart anbefale det, da mange af de ufaglærte opgaver er det samme som man laver i de første praktikker på studiet.. (:

Anmeld

3. juli 2013

Isabella_mor

Jeg startede selv som ufaglært vikar, og er nu endt som sygeplejerske.. Kan klart anbefale det, da mange af de ufaglærte opgaver er det samme som man laver i de første praktikker på studiet.. (:

okay... Cool...

Anmeld

3. juli 2013

serinasmor

Isabella_mor skriver:

YES. nu har jeg ENDELIG fået styr på alt det ledigheds halløj... og har fået ringet, snakket, sendt og ordnet ferie. plus at jeg har fået tilføjet mit sidste bilag til min ansøgning til videregående uddannelse... Så nu håber jeg bare jeg kommer ind så jeg ikke skal kastes rundt i alt det bøvlede dagpengehalløj....

Phieeeeew.. 

hepper på job / uddannelse - mest uddannelse for det vil du jo gerne

Den får lige lidt ekstra hep

og godt du fik styr på ledighedsbøvlet.. Det er et meget mystisk system!

Anmeld

3. juli 2013

Isabella_mor

serinasmor skriver:

hepper på job / uddannelse - mest uddannelse for det vil du jo gerne

Den får lige lidt ekstra hep

og godt du fik styr på ledighedsbøvlet.. Det er et meget mystisk system!

ja det er meget mystisk, især fordi at det er skide bøvlet at finde rundt i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.