Oh my god.!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.032 visninger
30 svar
10 synes godt om
1. juli 2013

Isabella_mor

Nu står jeg jo i den situation som de fleste gør når man afslutter en uddannelse... uden svar og usikker fremtid... (dog kun en lille måneds tid ca.)

er jo lige blevet færdig med mit HF forløb, og jeg får først svar den 30 juli om jeg er blevet optaget på min videregående uddannelse.. jeg har så været i A kasse i lidt over 3 år nu, og jeg står så og skal oprette mig som ledig, DET ER VIRKELIG BESVÆRLIGT..!!! synes jeg..! 

jeg har allerede lavet en fejl, men den bliver rettet... åhhh... hvor er det bøvlet... 

jeg kan jo ikke engang gå ud og finde mig et job, fordi jeg kan kun arbejde her i sommeren og jeg er en doven skid der gerne vil have ferie.. 

SÅ det bliver en rigtig træls tid for mig lige her de næste par måneder. 

MEN IIIHHHHH hvor jeg håber jeg kommer ind...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Isabella_mor skriver:

Nu står jeg jo i den situation som de fleste gør når man afslutter en uddannelse... uden svar og usikker fremtid... (dog kun en lille måneds tid ca.)

er jo lige blevet færdig med mit HF forløb, og jeg får først svar den 30 juli om jeg er blevet optaget på min videregående uddannelse.. jeg har så været i A kasse i lidt over 3 år nu, og jeg står så og skal oprette mig som ledig, DET ER VIRKELIG BESVÆRLIGT..!!! synes jeg..! 

jeg har allerede lavet en fejl, men den bliver rettet... åhhh... hvor er det bøvlet... 

jeg kan jo ikke engang gå ud og finde mig et job, fordi jeg kan kun arbejde her i sommeren og jeg er en doven skid der gerne vil have ferie.. 

Krydser fingre  Hvad vil du læse? 

Anmeld

1. juli 2013

Isabella_mor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Krydser fingre  Hvad vil du læse? 

jeg har søgt ind på sygeplejerske uddannelsen...  

Anmeld

2. juli 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Isabella_mor skriver:

Held og lykke  

Anmeld

2. juli 2013

FrkZier

Isabella_mor skriver:

det har jeg ogsååå

jeg for os

Anmeld

2. juli 2013

LSM

Isabella_mor skriver:

Kunne du ikke blive time lønnet afløser på et plejehjem? Der bestemmer du selv hvor mange vagter du vil tage og de har ofte brug for meget hjælp over sommeren

Anmeld

2. juli 2013

Isabella_mor

LSM skriver:

Kunne du ikke blive time lønnet afløser på et plejehjem? Der bestemmer du selv hvor mange vagter du vil tage og de har ofte brug for meget hjælp over sommeren

jeg har så ABSOLUT ingen erhvervserfaring/erfaring inden for det fag.. så jeg tror ikke det er en god idé for mig at tage sådan et job.

Anmeld

2. juli 2013

Moar2011

Isabella_mor skriver:

Det r et helvede !!!!!

Anmeld

2. juli 2013

-Sigrid-

Det stinker

Min mand har samme problem lige nu, og jeg får det næste år

Anmeld

2. juli 2013

Isabella_mor

-Sigrid- skriver:

Det stinker

Min mand har samme problem lige nu, og jeg får det næste år

jeg tror jeg har fået sendt det jeg skulle, hvis der er en fejl, så må de fanme ringe til mig !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.