Hvor meget spiser jeres mme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

modesty

onlyme skriver:

Du aner ikke hvor megett jeg gerne vil amme,. Jeg har altid gerne ville det,. Og bare i det i 14 dage her føøler jeg ja jeg kan ikke forklare det,...! vil barwe være sikkert på hun får det hun skal derfor jeg spørger om råd har jo aldrig prøvet det fæør så længe jo,.*!

Jeg tror at alle ammemødre oplever frygten for at deres børn ikke får nok, på et eller andet tidspunkt. Man kan jo ikke måle og veje, så man må bare stole på at de tager hvad de skal have. Min dreng spiste ikke særlig længe ad gangen og jeg var overbevist om at han ikke fik nok. Det tog lang tid (og to ekstravejninger hos SP) før jeg kunne give slip på tanken. Og han fik rigeligt, og tog på som han skulle. Min mælk var bare meget fed, så han behøvede ikke så meget.

Det er en helt normal følelse du har - specielt som førstegangsammende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

FrkZier

onlyme skriver:

hvor meget spiser jeres ? eller spiste ?

Har ammet de sidste dage men er itvivl om jeg har nok mælk godt nok er hun ikke ked af det konstant som ellers skulle tro et barn er hvis de får for lidt.. men er mit første bryst barn,. og vi syntes det er underligt hun ikke sover sover ligeså meget som vores andre 2 vi fik,.. (som ikke kunne pga blød brusk og indlæggelse ''af mig i 1 mdr uden barn''
Undskyld jeg spørger men jeg vil give flaske indtil jm kommer imorgen for at have noget at sammenligne med når hun kommer i forhold til amningen,.
,.-'onlyme'-.,

du skal stole på dig selv og din mælk - du bliver nød til at sige til dig selv at selvfølgelig er der mælk nok, ellers bliver du stresset hvilket kan nedsætte din produktion.

Hvis du stopper med at amme et døgn kan du risikere at du helt ødelægger amningen.

Amning er benhårdt arbejde og kræver rigtig meget tålmodighed og ikke mindst viljestyrke!

min søn er 8uger og det er først nu at amningen er begyndt at køre let og elegant. Det kræver tid, tid og massere af tid, men når det så køre er det jo  også bare det fedeste i verden

Anmeld

1. juli 2013

2babygirls

onlyme skriver:

hvor meget spiser jeres ? eller spiste ?

Har ammet de sidste dage men er itvivl om jeg har nok mælk godt nok er hun ikke ked af det konstant som ellers skulle tro et barn er hvis de får for lidt.. men er mit første bryst barn,. og vi syntes det er underligt hun ikke sover sover ligeså meget som vores andre 2 vi fik,.. (som ikke kunne pga blød brusk og indlæggelse ''af mig i 1 mdr uden barn''
Undskyld jeg spørger men jeg vil give flaske indtil jm kommer imorgen for at have noget at sammenligne med når hun kommer i forhold til amningen,.
,.-'onlyme'-.,

Mit første barn havde en rytme fra dag aet hvor hun sov meget og igennem om natten.

lillesøster var total modsat, og ville også sove ved mit bryst til hun var ca 8-9 uger  Skide hårdt, men nogle gange fik jeg lokket hende i liften på samsegyngen og så kunne jun nogle gange tage 7 timer så jeg gik helt i panik.

jeg følte og jeg svigtede den store, men ville heller ikke frarøve min baby hendes bedste mælk. Far mand var påregne meget på den store og nærmer kunne så var jeg også.

giv din baby chanceHunhund er måske en af dem der ikke får en rytme før hum er 4 mdr ?!?! sådan var det nemlig her... Har lært at jeg ikke kan sammenligne mine to børn. Der er i sandhed vidt forskellige

Anmeld

1. juli 2013

Chris86

Fire uger gammel og spiser ca 120 ml fem-seks gange.. Nogle gange færre ml...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.