onlyme skriver:
hvor meget spiser jeres ? eller spiste ?
Har ammet de sidste dage men er itvivl om jeg har nok mælk godt nok er hun ikke ked af det konstant som ellers skulle tro et barn er hvis de får for lidt.. men er mit første bryst barn,. og vi syntes det er underligt hun ikke sover sover ligeså meget som vores andre 2 vi fik,.. (som ikke kunne pga blød brusk og indlæggelse ''af mig i 1 mdr uden barn''
Undskyld jeg spørger men jeg vil give flaske indtil jm kommer imorgen for at have noget at sammenligne med når hun kommer i forhold til amningen,.
,.-'onlyme'-.,
Mit første barn havde en rytme fra dag aet hvor hun sov meget og igennem om natten.
lillesøster var total modsat, og ville også sove ved mit bryst til hun var ca 8-9 uger
Skide hårdt, men nogle gange fik jeg lokket hende i liften på samsegyngen og så kunne jun nogle gange tage 7 timer så jeg gik helt i panik.
jeg følte og jeg svigtede den store, men ville heller ikke frarøve min baby hendes bedste mælk. Far mand var påregne meget på den store og nærmer kunne så var jeg også.
giv din baby chanceHunhund er måske en af dem der ikke får en rytme før hum er 4 mdr ?!?! sådan var det nemlig her... Har lært at jeg ikke kan sammenligne mine to børn. Der er i sandhed vidt forskellige
Anmeld