hvor meget spiser jeres ? eller spiste ?
Har ammet de sidste dage men er itvivl om jeg har nok mælk godt nok er hun ikke ked af det konstant som ellers skulle tro et barn er hvis de får for lidt.. men er mit første bryst barn,. og vi syntes det er underligt hun ikke sover sover ligeså meget som vores andre 2 vi fik,.. (som ikke kunne pga blød brusk og indlæggelse ''af mig i 1 mdr uden barn''
Undskyld jeg spørger men jeg vil give flaske indtil jm kommer imorgen for at have noget at sammenligne med når hun kommer i forhold til amningen,.
,.-'onlyme'-.,
Jeg vil ikke lyde dømmende, men jeg kan slet, slet ikke forstå hvorfor du vil begynde at give flaske fordi barnet ikke sover lige så længe som dine flaskebørn??
For det første er det jo helt individuelt hvordan babyer sover.
For det andet er det helt normalt at ammebørn ikke sover lige så lange stræk som flaskebørn. MME er hårdt for en baby at fordøje, deres tarmsystem er ikke skabt til det og det kan "slå dem ud".
Hvis amningen kører, så bliv ved med at amme. Du kan spare dit barn for allergier og forstoppelser og give ham/hende antistoffer som kun findes i modermælken.
Det er rigtig dumt at stoppe med at amme en hel nat. Når du stopper med at amme, bliver mælkeproduktionen nedsat, og det er ikke hvad du har brug for lige nu.
EDIT: Jeg har lige tjekket din profil - din baby er 1 døgn??? Så du baserer dine konklusioner angående babys soverytme på hendes allerførste og eneste døgn??? Det er nu den allervigtigste mælk, råmælken, kommer. Det er nu det er allervigtigst at din mælkeproduktion bliver stimuleret. Og det er nu din babys tarme er allermest sarte og at det vil være allerbedst for hendes immunforsvar at få modermælk. Nej, undskyld, men jeg bliver næsten helt ked af det. Hvis amningen kører så lad for Guds skyld være med at give flaske nu.
Anmeld