TbCp skriver:
jeg vil gerne have ny klapvogn.
Den skal kunne lægges ned i ryggen, så barnet kan sove i den på ture og så skal den kunne klappes mega meget sammen.
Jeg vil også gerne have kurv under, den skal være god at køre med. Jeg har ikke noget imod der er drejehjul foran, men helst ikke på alle 4 hjul.
det vigtigste er dog at den kan klappes meget sammen så den ikke fylder ret meget.
Nogen ide til hvilken vogn det skal være?
Da vi sku ha klapvogn, hvor sædet ku lægges helt ned var vores muligheder emmaljunga supreme (eller hvad den nu hedder) og en city elite jogger
Vi valgte emmaljungaen fordi dens affjedring var bedre og den er noget kortere end city eliten
jeg tror på at begge vogne er helt geniale og city eliten er helt sikkert lettest at klappe sammen (selvom emmaljunga også er go
)
jeg tror city eliten fylder mindst i omfang men den er en anelse længere end emmaljungaen (fx kan emmaljunga komme i små elevatorer for city eliten blir for lang) - men ved ikke helt hvordan forholdene er når den er helt foldet sammen
Jeg tror jeg ville ta ned i en ønskebørn eller lignende og teste de to og prøve at klappe dem sammen osv 
Anmeld