Hvilken klapvogn kan foldes mega meget sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

TbCp

C-Dog skriver:

Vi har en basson Luna og er glade for den. Må dog indrømme jeg ikke har noget at samligne med. Men jeg synes ikke den fylder og den er så nem at folde sammen osv. Og barnet kan ligge helt ned hvilket er et must! :-)

Den ser også rigtig fin ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

modesty

jeg vil gerne have ny klapvogn. 

Den skal kunne lægges ned i ryggen, så barnet kan sove i den på ture og så skal den kunne klappes mega meget sammen.

Jeg vil også gerne have kurv under, den skal være god at køre med. Jeg har ikke noget imod der er drejehjul foran, men helst ikke på alle 4 hjul.

det vigtigste er dog at den kan klappes meget sammen så den ikke fylder ret meget.

Nogen ide til hvilken vogn det skal være?

Du skal nok have fat i en trehjulet. Vi har en Mountain Buggy Swift, som er deres mindste model. Super nem at klappe sammen og fylder ikke meget.

I samme kategori skulle også Phil & Teds, Baby Jogger og Easy Walker være gode (jeg er specielt vild med Easy Walker, men jeg ved ikke om de har en "mini" model).

Du får ikke trehjulede der kan lægges ned fuldstændig 100% vandret. Der vil være et lille knæk ved knæene. Men min søn bruger den som sin eneste klapvogn og han sover superfint i den. Knækket er et sted hvor det er skånsomt for ryggen og naturligt at bøje benene lidt.

Anmeld

1. juli 2013

TbCp

modesty skriver:

Du skal nok have fat i en trehjulet. Vi har en Mountain Buggy Swift, som er deres mindste model. Super nem at klappe sammen og fylder ikke meget.

I samme kategori skulle også Phil & Teds, Baby Jogger og Easy Walker være gode (jeg er specielt vild med Easy Walker, men jeg ved ikke om de har en "mini" model).

Du får ikke trehjulede der kan lægges ned fuldstændig 100% vandret. Der vil være et lille knæk ved knæene. Men min søn bruger den som sin eneste klapvogn og han sover superfint i den. Knækket er et sted hvor det er skånsomt for ryggen og naturligt at bøje benene lidt.

Han har en barnevogn han bruger normalt, det er kun til når vi skal på ferie, at det så ville være rart med en god og lille klapvogn til turerne.

Anmeld

1. juli 2013

IT-nørd

TbCp skriver:

Øj den er fed!!!! Og super smart at den kan klappes så meget sammen!
Den må jeg kigge nærmere på

Vi har også kigget på denne og den er super lækker. Grunden til vi fravalgte den er prisen da vi jo har en Emmaljunga Scooter som vi bruger hver dag og vi skulle kun have en ferie klapvogn, som ikke kostede mere end 1.000.

Min svigerinde har en Nuna Pepp, som også kan klappes helt sammen, så den bliver til en  meget flad firkantet sag. Måske var det en mulighed?

Anmeld

1. juli 2013

IT-nørd

Du kan læse om Nuna Pepp her

http://www.babyklar.dk/klapvogne/nuna-pepp-paraplyklapvogn.html

Anmeld

1. juli 2013

Kay

TbCp skriver:

Den ser super lækker ud! en den er godt nok også halv dyr

ja... vi gav 4000 for vores i kærebørn... men en fra min mødregruppe har købt en i england og fået den sendt og hun sparede rigtig mange penge  

har hørt mange er glade for modellen der hedder mini også... 

vi købte vores da elna var 2 måneder... og har brugt den siden vi købte den da liften kan være i den og det kan en voki med plade også...  

Anmeld

1. juli 2013

Giraffen

TbCp skriver:

jeg vil gerne have ny klapvogn. 

Den skal kunne lægges ned i ryggen, så barnet kan sove i den på ture og så skal den kunne klappes mega meget sammen.

Jeg vil også gerne have kurv under, den skal være god at køre med. Jeg har ikke noget imod der er drejehjul foran, men helst ikke på alle 4 hjul.

det vigtigste er dog at den kan klappes meget sammen så den ikke fylder ret meget.

Nogen ide til hvilken vogn det skal være?

Da vi sku ha klapvogn, hvor sædet ku lægges helt ned var vores muligheder emmaljunga supreme (eller hvad den nu hedder) og en city elite jogger

Vi valgte emmaljungaen fordi dens affjedring var bedre og den er noget kortere end city eliten

jeg tror på at begge vogne er helt geniale og city eliten er helt sikkert lettest at klappe sammen (selvom emmaljunga også er go )

jeg tror city eliten fylder mindst i omfang men den er en anelse længere end emmaljungaen (fx kan emmaljunga komme i små elevatorer for city eliten blir for lang) - men ved ikke helt hvordan forholdene er når den er helt foldet sammen 

Jeg tror jeg ville ta ned i en ønskebørn eller lignende og teste de to og prøve at klappe dem sammen osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.