jeg vil gerne have ny klapvogn.
Den skal kunne lægges ned i ryggen, så barnet kan sove i den på ture og så skal den kunne klappes mega meget sammen.
Jeg vil også gerne have kurv under, den skal være god at køre med. Jeg har ikke noget imod der er drejehjul foran, men helst ikke på alle 4 hjul.
det vigtigste er dog at den kan klappes meget sammen så den ikke fylder ret meget.
Nogen ide til hvilken vogn det skal være?
Vi rejser meget med vores Chicco Lite Way og vi er så glade for den! Den har været med i Stockholm, Rom, Berlin og skal snart til Toscana.
Freya er lige fyldt 2 og vi har brugt den siden hun var 1 år. Den vejer 7 kg, kører rigtig godt i byen, kan lægges helt ned og der er mulighed for at lyne det bagerste af kalechen af, så det bliver til en sommer kaleche, ligesom en skygge uden den varme bagside.
Denne klapvogn er også testet Bedst i test af Tænk i 2011 (eller 2012).
Det er en paraply klapvogn, så den klappes sammen på langs og den bliver til 105 x 35 cm.
Kære Børn har den til en god pris, 999
http://www.kaereboern.dk/chicco-liteway/
Jeg vil dog tilføje, at vi ikke kan nøjes med denne klapvogn som den eneste. Vi bor midt i naturen, ved vand og skov og går lange ture med hundene. Her kan den lille Chicco ikke være med. Vi har en Emmaljunga Scooter og den kan køre igennem alt!
Chiccoen er en by/rejse klapvogn