Hvilken klapvogn kan foldes mega meget sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.213 visninger
16 svar
12 synes godt om
30. juni 2013

TbCp

jeg vil gerne have ny klapvogn. 

Den skal kunne lægges ned i ryggen, så barnet kan sove i den på ture og så skal den kunne klappes mega meget sammen.

Jeg vil også gerne have kurv under, den skal være god at køre med. Jeg har ikke noget imod der er drejehjul foran, men helst ikke på alle 4 hjul.

det vigtigste er dog at den kan klappes meget sammen så den ikke fylder ret meget.

Nogen ide til hvilken vogn det skal være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Kay

Vi har en babyjogger city elite... Den kan foldes meget nemt, og til set på lille str. Den har så kun 3 hjul hvilket jeg godt kan li, den kan ligges helt ned, og det forreste hjul kan man enten havde som dreje hjul eller låst fast :-) jeg elsker min klapvogn  Den har alt vi har brug for

Anmeld

30. juni 2013

IT-nørd

jeg vil gerne have ny klapvogn. 

Den skal kunne lægges ned i ryggen, så barnet kan sove i den på ture og så skal den kunne klappes mega meget sammen.

Jeg vil også gerne have kurv under, den skal være god at køre med. Jeg har ikke noget imod der er drejehjul foran, men helst ikke på alle 4 hjul.

det vigtigste er dog at den kan klappes meget sammen så den ikke fylder ret meget.

Nogen ide til hvilken vogn det skal være?

Vi rejser meget med vores Chicco Lite Way og vi er så glade for den! Den har været med i Stockholm, Rom, Berlin og skal snart til Toscana.

Freya er lige fyldt 2 og vi har brugt den siden hun var 1 år. Den vejer 7 kg, kører rigtig godt i byen, kan lægges helt ned og der er mulighed for at lyne det bagerste af kalechen af, så det bliver til en sommer kaleche, ligesom en skygge uden den varme bagside.

Denne klapvogn er også testet Bedst i test af Tænk i 2011 (eller 2012).

Det er en paraply klapvogn, så den klappes sammen på langs og den bliver til 105 x 35 cm.

Kære Børn har den til en god pris, 999

http://www.kaereboern.dk/chicco-liteway/

Jeg vil dog tilføje, at vi ikke kan nøjes med denne klapvogn som den eneste. Vi bor midt i naturen, ved vand og skov og går lange ture med hundene. Her kan den lille Chicco ikke være med. Vi har en Emmaljunga Scooter og den kan køre igennem alt! 

Chiccoen er en by/rejse klapvogn

Anmeld

30. juni 2013

Miss BananaHammock

Vi har også en baby jogger, bare en mini. Er super glad for den og den kan være i min lille Ford Ka, så vi kan også komme på tur uden den store stationcar

Helt klar anbefalelsesværdig

Anmeld

1. juli 2013

Karla

Miss BananaHammock skriver:

Vi har også en baby jogger, bare en mini. Er super glad for den og den kan være i min lille Ford Ka, så vi kan også komme på tur uden den store stationcar

Håber det er ok, at jeg lige blander mig i tråden
Synes du den er fin til terræn også? Jeg tænker en tur i skoven o.lign.

Anmeld

1. juli 2013

TbCp

Vi har en babyjogger city elite... Den kan foldes meget nemt, og til set på lille str. Den har så kun 3 hjul hvilket jeg godt kan li, den kan ligges helt ned, og det forreste hjul kan man enten havde som dreje hjul eller låst fast :-) jeg elsker min klapvogn  Den har alt vi har brug for

Den ser super lækker ud! en den er godt nok også halv dyr

Anmeld

1. juli 2013

TbCp

Lenchick skriver:

Vi rejser meget med vores Chicco Lite Way og vi er så glade for den! Den har været med i Stockholm, Rom, Berlin og skal snart til Toscana.

Freya er lige fyldt 2 og vi har brugt den siden hun var 1 år. Den vejer 7 kg, kører rigtig godt i byen, kan lægges helt ned og der er mulighed for at lyne det bagerste af kalechen af, så det bliver til en sommer kaleche, ligesom en skygge uden den varme bagside.

Denne klapvogn er også testet Bedst i test af Tænk i 2011 (eller 2012).

Det er en paraply klapvogn, så den klappes sammen på langs og den bliver til 105 x 35 cm.

Kære Børn har den til en god pris, 999

http://www.kaereboern.dk/chicco-liteway/

Jeg vil dog tilføje, at vi ikke kan nøjes med denne klapvogn som den eneste. Vi bor midt i naturen, ved vand og skov og går lange ture med hundene. Her kan den lille Chicco ikke være med. Vi har en Emmaljunga Scooter og den kan køre igennem alt! 

Chiccoen er en by/rejse klapvogn

Den minder meget om den vi har, tror faktisk vores er en ældre model af den og vi synes den er ret træls at gå med... eller egentlig mest min mand, fordi han ikke kan gå ordentligt med den uden at sparke til den hle tiden, med hans lange ben

Men den er smart! Og måske den nye model her er bedre...

Anmeld

1. juli 2013

TbCp

Miss BananaHammock skriver:

Øj den er fed!!!! Og super smart at den kan klappes så meget sammen!
Den må jeg kigge nærmere på

Anmeld

1. juli 2013

ano14316

Jeg holder med Kay... 

Vi har også en city elite... og den er bare super... Fylder INGENTING og meget meget nem at folde ind og ud... Og skylle der komme flere børn kan man købe en lift til den så de helt små også kan bruge den... Den er stor nok til at min søn på 20 mdr kan sove i dem i en voksi og lille nok til at ligge bag i en Chevrolet spark uden at man behøver at tage hjulene af... Hjulene klikkes let af og på..

Anmeld

1. juli 2013

C-Dog

Vi har en basson Luna og er glade for den. Må dog indrømme jeg ikke har noget at samligne med. Men jeg synes ikke den fylder og den er så nem at folde sammen osv. Og barnet kan ligge helt ned hvilket er et must! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.