Så sidder jeg alene igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.565 visninger
13 svar
2 synes godt om
30. juni 2013

Anonym trådstarter

Sidder tit alene om aften når børnene er lagt jeg er så træt af det. Selv når vi laver en aftale om hvornår vi hver i sær skal ud eller lignende så holder han ikke aftalerne. Føler mig som et nul. Føler slet ikke han har lyst til at være herhjemme  Overvejer at gøre det forbi endnu engang. Øv. Måtte bare lige ud med det. Er så ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

øv hvor lyder det ikke rart. Hvordan kan det være det forholder sig sådan? Hvorfor kommer han ud når det var "din tur"? hvordan har du det ellers? 

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

øv hvor lyder det ikke rart. Hvordan kan det være det forholder sig sådan? Hvorfor kommer han ud når det var "din tur"? hvordan har du det ellers? 

Siden vi fik vores første eller faktisk siden vi mødtes har han rendt meget ud. Jeg har bare givet ham friheden. Nu har vi to børn og han render jo stadig ud også selvom jeg jeg har sagt at det gør mig ked af det. Jeg vil gerne være sammen med herhjemme også. Vi er aldrig sammen alene sådan rigtig. Kun når ungerne er lagt. Jeg har været alt for god af mig. Vi gik fra hinanden i maj men det varede kun 4 dage så fandt vi sammen igen. Jeg sagde at det er sidste chance og nu sidder jeg så her og er ked af det. Og lidt fortvivlet. Hvad skal jeg stille op? Han lytter jo ikke til mig. Han tænker kun på sig selv.

Anmeld

30. juni 2013

maria_wlt

Anonym skriver:

Siden vi fik vores første eller faktisk siden vi mødtes har han rendt meget ud. Jeg har bare givet ham friheden. Nu har vi to børn og han render jo stadig ud også selvom jeg jeg har sagt at det gør mig ked af det. Jeg vil gerne være sammen med herhjemme også. Vi er aldrig sammen alene sådan rigtig. Kun når ungerne er lagt. Jeg har været alt for god af mig. Vi gik fra hinanden i maj men det varede kun 4 dage så fandt vi sammen igen. Jeg sagde at det er sidste chance og nu sidder jeg så her og er ked af det. Og lidt fortvivlet. Hvad skal jeg stille op? Han lytter jo ikke til mig. Han tænker kun på sig selv.

Du siger det så fint selv - Han tænker jo KUN på sig selv.. 

Som du nok godt ved inderst inde så må du have en snak med ham. Hvis det ikke er "nok" så må du finde ud af det med dig selv om du vil "finde" dig i det eller om i skal gå hver til sit.

Hvis DU ikke gør noget så sker der INTET.. 

(Håber at han finde sine nosser og bliver en mand)

Anmeld

30. juni 2013

Anonym skriver:

Hvad gjorde at du gik tilbage til ham og hvad gør at du stadig er der? 

Er det "kun" i weekendene eller er han hjemme i hverdagene? Prøver bare at danne mig et billede før jeg skriver noget. 

Anmeld

30. juni 2013

Anonym skriver:

Er det "kun" i weekendene eller er han hjemme i hverdagene? Prøver bare at danne mig et billede før jeg skriver noget. 

Anmeld

30. juni 2013

Anonym trådstarter

Nok fordi jeg er bange for at være alene. Og for fremtiden. Og fordi vi har børn sammen. Han er også meget ude i hverdagene.

Anmeld

30. juni 2013

Frk. Petersen

Anonym skriver:

Sidder tit alene om aften når børnene er lagt jeg er så træt af det. Selv når vi laver en aftale om hvornår vi hver i sær skal ud eller lignende så holder han ikke aftalerne. Føler mig som et nul. Føler slet ikke han har lyst til at være herhjemme  Overvejer at gøre det forbi endnu engang. Øv. Måtte bare lige ud med det. Er så ked af det

Årrh mit hjerte brister, tag en snak med ham !! Håber du får det bedre snart,, mange knus og kram!

Anmeld

30. juni 2013

Anonym skriver:

Nok fordi jeg er bange for at være alene. Og for fremtiden. Og fordi vi har børn sammen. Han er også meget ude i hverdagene.

Okay. Det er jo meget. jeg kan udmærket forstå din frygt. Jeg har tidligere hoppet fra forhold til forhold af samme frygt. 

Men jeg kan så fortælle dig at du er mere alene nu end du vil være uden ham. (Ikke dermed sagt at du skal gå fra ham. Det kan du bedst selv vurdere) 

er han slet ikke til at tale med? Hvordan var han tiden efter du kom tilbage til ham efter bruddet?

Anmeld

1. juli 2013

Anonym trådstarter

Okay. Det er jo meget. jeg kan udmærket forstå din frygt. Jeg har tidligere hoppet fra forhold til forhold af samme frygt. 

Men jeg kan så fortælle dig at du er mere alene nu end du vil være uden ham. (Ikke dermed sagt at du skal gå fra ham. Det kan du bedst selv vurdere) 

er han slet ikke til at tale med? Hvordan var han tiden efter du kom tilbage til ham efter bruddet?

Vi har siden vi fandt sammen haft op og nedture da han lider af depression. Men han kan slet ikke sætte sig ind i hvordan jeg ser og føler tingene. Det virker som om han slet ikke kan magte at være i et forhold. Da vi fandt sammen igen efter bruddet hadet jeg mig selv for at vøre så svag. Han manipulerer. Og jeg ved det. Alligevel hopper jeg i med begge ben. Det er sgu for dumt. Jeg har fundet mig i alt for meget fra hans side. Hvorfor lader jeg ham behandle mig sådan når jeg godt kan se det er forkert? Jeg er så ked af det. Har mest af alt lyst til vi ikke er kærester. Men noget i mig holder fast i ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.