1 år - 1 eller 2 lure. Jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

KatrineS

Chevro skriver:

Men min søn sover 2 lure nu - han er virkelig træt igen 8-9 tiden Så det er svært at trække den.

Men ved ikke hvordan jeg skal ændre det, har snakket med dp om at forkorte de to lure, da jeg føler han stadig har behov for dem. Men således at han bedre kan puttes om aftenen.

Står han meget tidligt op?

Synes det er lidt svært at finde ud af  Hun bliver rimelig gal. Det har fungeret så fint her i så lang tid med 2 lure, men man må nok bare prøve at være fleksibel fra dag til dag tænker jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Chevro

KatrineS skriver:

Står han meget tidligt op?

Synes det er lidt svært at finde ud af  Hun bliver rimelig gal. Det har fungeret så fint her i så lang tid med 2 lure, men man må nok bare prøve at være fleksibel fra dag til dag tænker jeg...

Kl. 6 Af og til 7, men så kan man jo strække den tilsvarende inden lur. Men det er så enormt svært, sønnen går helt i selvsving når han er puttet, han bliver sur og ked af det og står i sengen og græder, putter mange gange i løbet af en aften.

Anmeld

30. juni 2013

Valle81

Asta sov to lure til hun var 13-14 mdr. Anton var 17 mdr før han droppede formiddagsluren, Arthur var omkring de 12 mdr:-)

De fik formiddagsluren ca. En time efter de var stået op, som har været omkring halv syv syv, og sov en time til halvanden. Kom ud og sove igen kl. 13.

Anmeld

1. juli 2013

Chili

KatrineS skriver:

Ja kort og godt - sov/sover jeres børn på 1 år, 1 eller 2 gange lur dagligt?

Børn er selvfølgelig forskellige, men synes det er svært lige at finde ud af om det er for tidligt at koge hendes 2 lure ned til 1 om dagen... de sidste 14 dage har det været vanskeligt at putte hende 

Altså nu er min dreng kun 8 måneder og en uge, men jeg har overvejet at prøve med en lur..
Han står som regel op ved 8 tiden og i dag kom han først ud og sove ved 11 tiden og det var en kamp! Det tog næsten 15min.. Tror ikke han var træt nok.. Men han sov i 2 timer også kom han ud igen ved 16 tiden sov kun 45 min. Men han sov så først kl. 22 i aftes.. Han var bare frisk og glad fest!
Ved godt det tidligt at gå ned til en lur måske.. Men han sover normalt også 12 timer om natten uden problemer..
Jeg synes bare du skal prøve og se om der sker en ændring ved putningen, og hvordan hun er i løbet af dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.