1 år - 1 eller 2 lure. Jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

Mettefpigen

Lukas var 11 måneder da han gik ned til 1 lur fra kl ca 12-14....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Faith

Min søn er lige blevet 1 år og sover stadig to lure. Vi er så småt begyndt at undlade formiddagsluren, men han står for det meste rockertidligt op om morgenen, og så har han svært ved at holde ud til kl 12.

Anmeld

30. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

vores dreng sov to lure frem til han var 16 måneder, men han vågnede konsekvent kl 05.00og var klar til at lege. 

Men han er siden begyndt at sove "længe", mellem 6 - 7, og har ikke ville have sin formiddagslur. Vi fortsatte til det ikke var muligt at putte ham til formiddagsluren. Han faldt ikke i søvn og begyndte efter en lille uge heller ikke at vise træthedstegn. 

Anmeld

30. juni 2013

Chevro

KatrineS skriver:

Ja kort og godt - sov/sover jeres børn på 1 år, 1 eller 2 gange lur dagligt?

Børn er selvfølgelig forskellige, men synes det er svært lige at finde ud af om det er for tidligt at koge hendes 2 lure ned til 1 om dagen... de sidste 14 dage har det været vanskeligt at putte hende 

SERIØST! Det indlæg skulle jeg lige til at skrive!!

Vi har samme problem! Har SÅ mange problemer når vores søn skal puttes...

Anmeld

30. juni 2013

modesty

KatrineS skriver:

Børn er selvfølgelig forskellige, men synes det er svært lige at finde ud af om det er for tidligt at koge hendes 2 lure ned til 1 om dagen... de sidste 14 dage har det været vanskeligt at putte hende 

Min søn droppede lur nr. 2 da han var 14-15 mdr. Men det er vist meget forskelligt.

Anmeld

30. juni 2013

Chevro

KatrineS skriver:

Men min søn sover 2 lure nu - han er virkelig træt igen 8-9 tiden Så det er svært at trække den.

Men ved ikke hvordan jeg skal ændre det, har snakket med dp om at forkorte de to lure, da jeg føler han stadig har behov for dem. Men således at han bedre kan puttes om aftenen.

Anmeld

30. juni 2013

KatrineS

Mettefpigen skriver:

Lukas var 11 måneder da han gik ned til 1 lur fra kl ca 12-14....

Tak for svaret

Anmeld

30. juni 2013

KatrineS

Faith skriver:

Min søn er lige blevet 1 år og sover stadig to lure. Vi er så småt begyndt at undlade formiddagsluren, men han står for det meste rockertidligt op om morgenen, og så har han svært ved at holde ud til kl 12.

Ja det kommer selvfølgelig an på "stå-op-tidspunktet"...

B sover somregel til kl. 7, men hvis hun vågner tidligere tror jeg heller ikke jeg kan strække den til 11/12 tiden...

Tak for svar

Anmeld

30. juni 2013

KatrineS

mor:) skriver:

vores dreng sov to lure frem til han var 16 måneder, men han vågnede konsekvent kl 05.00og var klar til at lege. 

Men han er siden begyndt at sove "længe", mellem 6 - 7, og har ikke ville have sin formiddagslur. Vi fortsatte til det ikke var muligt at putte ham til formiddagsluren. Han faldt ikke i søvn og begyndte efter en lille uge heller ikke at vise træthedstegn. 

Åh. Det var tidligt Forståeligt nok hvis han har haft brug for 2 lure.

B viser heller ikke træthedstegn på det sædvanlige tidspunkt (kl. 10) mere, så tænker det er tid til at strække den lidt...

Anmeld

30. juni 2013

KatrineS

modesty skriver:

Min søn droppede lur nr. 2 da han var 14-15 mdr. Men det er vist meget forskelligt.

Tak for svaret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.