Sove ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

Chili

HopinWishin skriver:

Hvor ofte har jeres barn under 1 år sovet ude, evt. hos bedsteforældre....?

Oliver er hos sin mormor og morfar en eftermiddag om ugen, for hyggen det startede han på da han var 6 måneder, han er 8 måneder nu
Men vi har ingen planer om at han skal overnatte endnu og det kommer kun på tale hvis vi skal til noget fest eller noget på et tidspunkt tror jeg.. Eller når han bliver så stor at han siger han gerne vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min dreng har har sovet ude( eller hjemme hos sig selv hvor farmor passede) en gang da han var knap 1 år, dog i 2 dage da jeg var indlagt grundet en SA. Jeg var knap halvvejs og skulle derfor igennem en fødsel og min kæreste var derfor medindlagt. 

Det gik vidst meget godt og siden er han blevet passet en gang om måneden/ hver anden måned hvor min kæreste og jeg har kærestedag. 

Anmeld

30. juni 2013

Tranebaer

Jeg har tit passet mit tidligere dagplejebarn med overnatning, fra hun var 1 år. Ca. en gang om måneden, nogen gange oftere. Hun elsker det, og glæder sig vildt meget hver gang. Nogle gange vågner hun endda om natten derhjemme, og græder og vil herhjem og sove, fordi hun synes det er så hyggeligt og spændende, og hun må sove i min (de voksnes) seng. 

Anmeld

30. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min overnattede første gang ude, da han var 13måneder. Det var hos mormor og morfar, fordi vi skulle til julefrokost med svigerfamilien det gik helt fint

Anmeld

30. juni 2013

maria_wlt

Min datter er 2,3 år og har aldrig sovet ude endnu.. Vi har simpelthen INGEN bedsteforældre der passer dem 

(Morfar passer her)

Min søn har sovet ude et par gange men det var først efter han var 1.5 år

Anmeld

30. juni 2013

Maja_4000

Min datter var næsten 2,5 år før hun blev passet med overnatning

Anmeld

30. juni 2013

L&V

Laura var vel omkring 5 måneder da hun havde hendes første ude, det gik så fint, hvor mange gange hun har sovet ude inden hun blev et ja det ved jeg ikke men der har da været nogle gange

Anmeld

30. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter var godt to, da hun første gang sov ude.

Min søn er 16 mdr, og han har endnu ikke sovet ude og kommer heller ikke til det foreløbigt

Anmeld

30. juni 2013

Mettefpigen

Ca 1 weekend om måneden fra han var 1 måned gammel...

Anmeld

30. juni 2013

Chevro

HopinWishin skriver:

Hvor ofte har jeres barn under 1 år sovet ude, evt. hos bedsteforældre....?

Min søn har ca sovet ude 5 gange Han er lige blevet et år.

Der har været nogle begivenheder hvor vi simpelthen ikke har kunnet have ham med - og så har vi plejet forholdet også (:

Men det er så fantastisk at se dem igen efter de har sovet ude <3 Man kan slet ikke vente med at hente !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.