Sove ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
22 svar
1 synes godt om
30. juni 2013

HopinWishin

Hvor ofte har jeres barn under 1 år sovet ude, evt. hos bedsteforældre....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

FrkZier

HopinWishin skriver:

Isaak er kun 8 uger så han har af gode grunde aldrig sovet ude

Anmeld

30. juni 2013

tioyv

Ida er 16mdr og har sovet ude endnu..  kan ikk rigtig tage mig sammen til og tage springet..  

Anmeld

30. juni 2013

Københavnermor

Min pige på 18 måneder har endnu ikke sovet ude, og har ingen planer om at det skal ske i nærmeste fremtid.

Anmeld

30. juni 2013

B&J

daniel sov ude 1gang hjemme ved min mor i en weekenden inden han blev 1år men var fordi han skulle prøve det inden jeg fik min operation, men det er op til jer hvordan i har det for en dag skader jo ingen af jer og slet ikke hvis bedsteforældrene gerne vil

Anmeld

30. juni 2013

Clisolka

HopinWishin skriver:

Isabella var 9 mrd. da hun sov ude første gang - 2. gang har hun været knap et års tid 

Anmeld

30. juni 2013

Misser1989

Min mindste dreng er 6 mdr. Og har vel sovet ude ved mormor og morfar 4 gange. Men vi har altid selv sovet der efter vi var været i by/til fest eller hva anledningen nu har været ;-) vi har f.eks lige været til noget 2 Dags koncerr/festival, hvor mine forældrene passede ungerne, og vi så sov der om natten og kunne hygge med ungerne om morgen..

Anmeld

30. juni 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida er 17 måneder, og er blevet "passet" MANGE gange. Men hun er også dele barn 

Anmeld

30. juni 2013

sne190810

Min datter blev passet en enkelt overnatning hos mormor+morfar, da hun var 10 måneder ca. 

Det var en generalprøve, eftersom jeg drog på Roskilde festival nogle dage, en måned efter. Der var hun ligeledes hos mormor+morfar. 

der var ingen problemer, og min datter er ganske velfungerende idag 

Anmeld

30. juni 2013

Tulle28

Min ældste datter var 16 mdr. da hun blev passet første gang med overnatning, og det var hjemme hos os selv. Da hun var 17 mdr. tog hendes far og jeg på en forlænget weekend og der blev hun ligeledes passet derhjemme. Hun var 2 år og 4 mdr., da hun blev passet med overnatning hos hendes farmor og farfar første gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.