lussinge syge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

DianaRJS

Pikku Myy skriver:

Lussingesyge skyldes ikke en bakterie, men virus. Virus kan ikke overleve uden en vært, så TS kan ikke videreføre evt virus fra sin datter uden selv at være smittet (og det er hun ikke).

ved ikke var bare det jeg fik at vide da mine havde det. men kan self også være der er fundet ud af andet siden det er trodsalt i 2010 de begge har haft det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Kay

Pikku Myy skriver:

Lussingesyge skyldes ikke en bakterie, men virus. Virus kan ikke overleve uden en vært, så TS kan ikke videreføre evt virus fra sin datter uden selv at være smittet (og det er hun ikke).

nej det mente jeg også... 

Anmeld

30. juni 2013

Pikku Myy

DianaRJS skriver:

ved ikke var bare det jeg fik at vide da mine havde det. men kan self også være der er fundet ud af andet siden det er trodsalt i 2010 de begge har haft det

Jeg tror nu "aldrig" der har været tvivl om at lussingesyge skyldes en virus. At virus har brug for en værtscelle for at kunne overleve og replikere var også almindeligt kendt i 2010.

Jeg tror altså at du enten er blevet fejlinformeret eller har misforstået

Anmeld

30. juni 2013

DianaRJS

Pikku Myy skriver:

Jeg tror nu "aldrig" der har været tvivl om at lussingesyge skyldes en virus. At virus har brug for en værtscelle for at kunne overleve og replikere var også almindeligt kendt i 2010.

Jeg tror altså at du enten er blevet fejlinformeret eller har misforstået

skrev kun bakterie fordi jeg ikke lige kunne komme på ordet

men er vel i bund og grund også lige meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.