Kan ikke tro at man kan være så racist! DF PARTI!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

nielsen80

Mettefpigen skriver:

Det er hans mening og ikk dfs mening.... Fordi han siger sådan er det ikk ensbetydende med af hele partiet er racister....

Men er han der ikke som repræsentant for partiet? Hvis partiet ikke kan genkende sig selv i deres repræsentant, så ekskludere man vel vedkommende?

Eller fungerer vores demokrati da ikke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Men er han der ikke som repræsentant for partiet? Hvis partiet ikke kan genkende sig selv i deres repræsentant, så ekskludere man vel vedkommende?

Det kunne ikke siges bedre!!!

Anmeld

30. juni 2013

anynom

Anonym skriver:

https://www.facebook.com/photo.php?v=556784827706847

SE dette link det fortæller det hele! Synes det er synd at der findes sådan nogle racistiske mennesker i dette land!

Det link fortæller et uddrag af en laaaaang debat - man kan ikke drage konklusioner ud fra et klip på 49 sekunder. Vil meget gerne se hele debatten før jeg kan sige, om han er racist eller ej Men langt de fleste tilfælde, hvor det skal slåes fast at DF er racister, skal vises i korte klip taget ud af sammenhæng. Useriøst i mine øjne.

Anmeld

30. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

SE dette link det fortæller det hele! Synes det er synd at der findes sådan nogle racistiske mennesker i dette land!

Nu taler jeg selv farsi og hindi og elsker fremmed kultur. Men hvor gammeæt er det klip lige? Jeg mener, hiver man ting frem fra 40'erne så kan de fleste fremstå som racister

Anmeld

30. juni 2013

C-Dog

Jeg er ikke racist og jeg vil ikke kaldes racist bare fordi jeg er enig med df i mange ting. Er det ikke lidt dobbelt moralsk at dømme et helt parti på nogle menneskers uheldige udtalelser. Er det ikke netop grundstenen i racisme? At blive dømt uden grund. Bare fordi en muslim er terrorist. Betyder det så at alle muslimer er terrorister? Nej. Sjovt som loven er anderledes for mig fordi jeg er hvid. Det har jeg ikke selv valgt at være. Og jeg har fandme heller ikke selv valgt at så snart jeg er uenig med en der ikke er hvid- så er jeg automatisk racist. Wtf? Jeg behandler alle mennesker ens. Alle er lige meget værd. Selv de dumme jeg er uenig med. Hvis en farvet mand er stolt af sit land så klapper vi, hvis jeger stolt at mit land bliver jeg kaldt racist. Det er noget pjat. Før eller siden må racisthejset stoppe. Man kan ikke bare råbe racist hver gang man er uenige!

Anmeld

30. juni 2013

Mettefpigen

nielsen80 skriver:

w

Jo det er han, men derfor kan han godt sige nogle ting som andre medlemmer ikk ville sige.... Det er set før....
Men altså helt ærligt, at kalde en mand for racist pågrund af en udtalelse eller et parti pågrund en mands udtalelse..... Det forstår jeg ikk!

Anmeld

30. juni 2013

Kløver

C-Dog skriver:

Jeg er ikke racist og jeg vil ikke kaldes racist bare fordi jeg er enig med df i mange ting. Er det ikke lidt dobbelt moralsk at dømme et helt parti på nogle menneskers uheldige udtalelser. Er det ikke netop grundstenen i racisme? At blive dømt uden grund. Bare fordi en muslim er terrorist. Betyder det så at alle muslimer er terrorister? Nej. Sjovt som loven er anderledes for mig fordi jeg er hvid. Det har jeg ikke selv valgt at være. Og jeg har fandme heller ikke selv valgt at så snart jeg er uenig med en der ikke er hvid- så er jeg automatisk racist. Wtf? Jeg behandler alle mennesker ens. Alle er lige meget værd. Selv de dumme jeg er uenig med. Hvis en farvet mand er stolt af sit land så klapper vi, hvis jeger stolt at mit land bliver jeg kaldt racist. Det er noget pjat. Før eller siden må racisthejset stoppe. Man kan ikke bare råbe racist hver gang man er uenige!

Enig

Anmeld

30. juni 2013

Maja88

C-Dog skriver:

Hørt!

Anmeld

30. juni 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Mogens Camre ER - heldigvis vil jeg sige - et af de absolut ekstreme tilfælde hos DF, - de fleste andre medlemmer har altså væsentligt mindre pip..

Anmeld

30. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

så fordi man siger en ting, er man racist??
Må jeg så hellere ikke brokke mig over indvandrebørnene(og jo jeg ved at det er dem, da jeg har lejlighed i stueetagen) lære hver aften, når jeg gerne vil sove, eller vil det gøre mig til en racist??
Hvis det er sådan, er vi jo alle racister, fordi vi siger en forkert ting...
det er et 49sekund klip, og vi kender ikke resten af sammenhængen. hvordan kan I sidder og dømme et helt parti udfra hvad en mand sagde i et måske et svagt øjeblik.????
ALLE siger dumme og forkerte ting, men fordi han er i et parti, blæser alle det op,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.