Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
https://www.facebook.com/photo.php?v=556784827706847
SE dette link det fortæller det hele! Synes det er synd at der findes sådan nogle racistiske mennesker i dette land!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja det er dybt rystende!
Camillago skriver: Ja det er dybt rystende!
Stakkels mand som bliver nærmest overgrebet af Mogens Camre.
Han kan jo ikke gøre for han er født i dette land!
Ikke fordi jeg selv stemmer DF, men Mogens Camre kan vist ikke betegnes som hele DF eller? Han er vist en af dem man må betegne som ret så radikale? ligesom der er inden for andre yderliggående partier/ organisationer/ religioner.
men f*** en tosse...
Albertsen92 skriver: Måske ikke en så smart udtalelse, men vil da ikke sige df er racister. Det er jo også islam de er i mod, (i klippet) det har ikke noget med rascisme at gøre.
Måske ikke en så smart udtalelse, men vil da ikke sige df er racister. Det er jo også islam de er i mod, (i klippet) det har ikke noget med rascisme at gøre.
Har det ikke noget med racisme at gøre???? Hvad er det så?
Han siger at du er ikke medborger i mit land?
Der er også masser af danske muslimer hvis det drejer sig om islam? hvor skal de så hen?
Anonym skriver: Har det ikke noget med racisme at gøre???? Hvad er det så? Han siger at du er ikke medborger i mit land? Der er også masser af danske muslimer hvis det drejer sig om islam? hvor skal de så hen?
Kan det ikke "bare" betegnes som generelt had til andre? Manden kan jo ikke tages seriøst....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128