Hævet efter vaccination (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

Albertsen92

Hold da op! Prøv at massere det, det plejer at hjælpe. Men kontakt lægen uanset hvad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

fairlady

Tak for alle jeres gode indput. Plasteret havde ligesom siddet og gnavet (hvilket I også kan se på billedet) så det væskede jo en smule og det væskede jeg så med sæbespåner. Da jeg gik i seng lidt over midnat så det en smule bedre ud. Så jeg satte vækkeuret til kl 4 og var så inde og chekke igen. Der så det så igen bedre ud og nu er det næsten ikke rødt mere. Så vi giver det lige en gang sæbespåner mere og så skal det nok blive helt fint igen.

Men tak for hjælpen

Anmeld

30. juni 2013

B&J

billede af baller eller ej

du kan evt putte lidt is på i et stykke viskestykke, det samme fik jeg på mit lår da jeg fik et stik der

Anmeld

30. juni 2013

fairlady

Ja lige et numsebilled mere, så I kan se det er I bedring

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juni 2013

B&J

fairlady skriver:

det skal nok falde ned bare rolig, put lidt koldt på som jeg skrev oven over så falder den ned igen

Anmeld

30. juni 2013

fairlady

Ja tak, det gør vi :-)

Anmeld

30. juni 2013

Kløver

Kan ikke se et problem i billederne, det giver jo netop en fornemmelse af hvor hævet det faktisk er, ved at sammenligne de 2 baller, og synes det ser vildt ud
Ville prøve vagtlægen igen, og sige du var mest tryg ved at det blev set på, også selvom der ikke er feber, synes det er et stort område det er hævet op.

Hvilken vaccine er det ? Er det 1års, 15 mdrs eller ?

Anmeld

30. juni 2013

banana3

fairlady skriver:

Stakkels lille pige. Er du sikker på hun kan tåle plaster? Min farmor får en voldsom hævelse hvis hun har plaster på.. ?

Anmeld

30. juni 2013

fairlady

Det er 5 års vaccine. Hun har aldrig reageret så voldsomt før på hverken vaccine eller plaster.

Anmeld

30. juni 2013

TNBC

fairlady skriver:

Det er 5 års vaccine. Hun har aldrig reageret så voldsomt før på hverken vaccine eller plaster.

allergier kan komme lige pludselig.
Jeg har haft kat hele livet, en dag var jeg hos en veninde og begyndte at nyse helt vildt, jeg troede at jeg var allergisk for hunde, men nej for katte.
så tjek om hun er allergisk overfor plaster, da hun jo er meget rød, der hvor plasteret har siddet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.