Hævet efter vaccination (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

Nea85

fairlady skriver:

Ja min datter blev vaccineret i går.

Jeg har ringet til vagtlægen, han mente ikke der skulle gøres noget, så længe hun ikke har feber, men jeg synes bare det ser ret vildt ud!?

Hvad synes I?

Åh nej, det ser bestemt ikke rart ud
Jeg har desværre ingen råd eller erfaring, det undrer mig bare, at lægen har stukket dér og ikke i låret.. Det må jo gøre virkelig ondt at sidde ned..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

Flødebollen

fairlady skriver:

grunden til jeg ikke har rettigeret i billedet, er for at man kan se, hvor meget hævelsen fylder. Det er jo et område på størrelse med en appelsin.

Det er hverken for at "udstille" min datter, eller for at genere nogle herinde, men jeg er nu noget bekymret...

Forstår fuldt ud din bekymring. Men ligesom esioul er det også udelukkende skrevet, fordi man sgu aldrig ved, hvem der er herinde osv...

Håber din datter får det bedre

Anmeld

29. juni 2013

K&S

fairlady skriver:

Jeg har ringet til vagtlægen, han mente ikke der skulle gøres noget, så længe hun ikke har feber, men jeg synes bare det ser ret vildt ud!?

Hvad synes I?

Hvilken vaccine har hun fået? 

Anmeld

30. juni 2013

banana3

fairlady skriver:

Hvad synes I?

Selvfølgelig skal det undersøges når et lille barn slår så voldsomt ud! Rigtig god bedring med hende

Anmeld

30. juni 2013

Eliza

Tja den gang jeg var dreng, i de gode gamle dage.... Der rendte vi rundt med røven bar, på stranden og i haven (jeg ved godt det her er hverken, eller MEN!)... Dengang tænkte vi heldigvis ikke over, hvem der kiggede med 

Trist at verden ser så meget anderledes ud idag. 

Forrige år fandt jeg, et ældre billede i kælderen, i den bh jeg arbejder i, af en flok børn siddende på ræd og række i de bareste numser. 

DEN var bare ikke gået idag 

Undskyld min side bemærkning, men dit billede vækker ingen harme her. Jeg ville nok os kontakte lægen. 

Anmeld

30. juni 2013

LilleChelle

Jeg havde forlangt at de skulle se på min dreng med det samme, hvis han så sådan ud !! 

Anmeld

30. juni 2013

nielsen80

fairlady skriver:

Hvad synes I?

Puha de ser ikke rart ud - hvordan har hun det i dag?

Hvis der ingen ændring er, så prøv at ring til lægen igen!

Kæmpe kram

Anmeld

30. juni 2013

L&V

Av da det må gøre ondt og sidde på den lille mås.. Hvis det bliver større eller ik fortagersig inden længe ska de se på det

Anmeld

30. juni 2013

Hailiesmom11

Underligt Lægen ikke har stukket i låret, Jeg ville helt sikkert tage en tur til Lægen med det vuns for det ser godt nok voldsomt ud...

Anmeld

30. juni 2013

Sara.

Mine børn er også hævet op de gange de er vaccineret...

Jeg vil give det til i morgen og så ringe til min egen læge hvis det ikke er bedre eller hvis mit barn er meget dårlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.