Hjælp til at finde en sang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2013

*Toffee*

Noahmor skriver:

Du kan jo finde programmet på dr.dk/nu og så pause det på kunstnerne. 

Aaarh jeg var ikke klar over at man kunne se det på nettet, det vil jeg forsøge, tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

LRJ

*Toffee* skriver:

Min tanke var også at det var Bob Dylan, men jeg synes ikke teksten i I want you, passer til det jeg husker

Men det er hvertfald den eneste jeg kunne huske der blev afspillet flere gange

Anmeld

1. juli 2013

*Toffee*

LRJ skriver:

Men det er hvertfald den eneste jeg kunne huske der blev afspillet flere gange

Du skal have mange tak for hjælpen

Anmeld

1. juli 2013

lilledittemor

*Toffee* skriver:

Måske er det en umulig opgave, men hvis den lykkes vil jeg være super taknemmelig.

Jeg har lige set Anne og Anders på sommerferie og undervejs i programmet var der flere gange den samme sang.

Det er en mand der synger med hæs stemme og det eneste jeg nogenlunde kan huske af sangen er noget med "the sleep on the tracks" eller sådan noget lignende.

Nogen der kan hjælpe?

Jeg plejer altid at huske en linje eller to fra sangen - så gå på Google og skriv ordene ind og lyrics bagefter.
Det er sjældent at det ikke virker

Anmeld

1. juli 2013

Købmagerkonen

Hvis du har en smartphone kan du downloade enten Shazam eller Soundhound, der er programmer som kan genkende sange. Du finder bare dr-programmet på nettet og sætter Shazam/Soundhound i gang og voila! Så skulle den gerne fortælle dig hvilken sang det er.

De programmer har reddet mig mange gange når jeg ikke kan huske en sang. Soundhound kan også genkende sange man bare nynner

Anmeld

1. juli 2013

*Toffee*

Ditte_Marie skriver:

Jeg plejer altid at huske en linje eller to fra sangen - så gå på Google og skriv ordene ind og lyrics bagefter.
Det er sjældent at det ikke virker

Tak for din idé... Enten husker jeg forkert eller også husker jeg bare ikke nok af sangen, for det var noget af det første jeg gjorde. Jeg har gjort det før med succes, men denne gang hjalp det desværre ikke.

Anmeld

1. juli 2013

*Toffee*

FruOlsen skriver:

Hvis du har en smartphone kan du downloade enten Shazam eller Soundhound, der er programmer som kan genkende sange. Du finder bare dr-programmet på nettet og sætter Shazam/Soundhound i gang og voila! Så skulle den gerne fortælle dig hvilken sang det er.

De programmer har reddet mig mange gange når jeg ikke kan huske en sang. Soundhound kan også genkende sange man bare nynner

God idé, den havde jeg slet ikke tænkt på. Tak for det

Anmeld

17. juli 2013

Lene Rosiak Vilandt

Er det ikke denne du tænker på:

http://www.youtube.com/watch?v=54bniQnyISc

Anmeld

17. juli 2013

*Toffee*

Lene Rosiak Vilandt skriver:

Er det ikke denne du tænker på:

http://www.youtube.com/watch?v=54bniQnyISc

Jeg er ikke helt sikker  Men hold nu op hvor er den sang sød.. Den henter jeg lige på Itunes, tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.