Hjælp til at finde en sang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.943 visninger
18 svar
2 synes godt om
29. juni 2013

*Toffee*

Måske er det en umulig opgave, men hvis den lykkes vil jeg være super taknemmelig.

Jeg har lige set Anne og Anders på sommerferie og undervejs i programmet var der flere gange den samme sang.

Det er en mand der synger med hæs stemme og det eneste jeg nogenlunde kan huske af sangen er noget med "the sleep on the tracks" eller sådan noget lignende.

Nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

LRJ

*Toffee* skriver:

Måske er det en umulig opgave, men hvis den lykkes vil jeg være super taknemmelig.

Jeg har lige set Anne og Anders på sommerferie og undervejs i programmet var der flere gange den samme sang.

Det er en mand der synger med hæs stemme og det eneste jeg nogenlunde kan huske af sangen er noget med "the sleep on the tracks" eller sådan noget lignende.

Nogen der kan hjælpe?

Er det ikke bare den sang der bliver spillet når de køre, det er den eneste jeg lagde mærke til blev spillet flere gange ?

Anmeld

30. juni 2013

*Toffee*

LRJ skriver:

Er det ikke bare den sang der bliver spillet når de køre, det er den eneste jeg lagde mærke til blev spillet flere gange ?

Men hvilken sang er det?

Anmeld

30. juni 2013

Noahmor

*Toffee* skriver:

Men hvilken sang er det?

Står det ikke i rulleteksterne? 

Anmeld

30. juni 2013

*Toffee*

Noahmor skriver:

Står det ikke i rulleteksterne? 

Nej desværre ikke.. Dem sad jeg nemlig og ventede på, men der var kun oplistet kunstnere og der var pænt mange

Anmeld

30. juni 2013

Noahmor

*Toffee* skriver:

Nej desværre ikke.. Dem sad jeg nemlig og ventede på, men der var kun oplistet kunstnere og der var pænt mange

Så er det jo at tage dem fra en ende af. 

Anmeld

30. juni 2013

LRJ

*Toffee* skriver:

Men hvilken sang er det?

Bob dylan med i want you

Anmeld

30. juni 2013

*Toffee*

Noahmor skriver:

Så er det jo at tage dem fra en ende af. 

Ja hvis jeg kunne finde dem igen, men det kan jeg ikke.. Det finurlige ved rulletekster er jo at de ruller, så jeg nåede kun at se de 3 første, he he

Anmeld

30. juni 2013

Noahmor

*Toffee* skriver:

Ja hvis jeg kunne finde dem igen, men det kan jeg ikke.. Det finurlige ved rulletekster er jo at de ruller, så jeg nåede kun at se de 3 første, he he

Du kan jo finde programmet på dr.dk/nu og så pause det på kunstnerne. 

Anmeld

30. juni 2013

*Toffee*

LRJ skriver:

Bob dylan med i want you

Min tanke var også at det var Bob Dylan, men jeg synes ikke teksten i I want you, passer til det jeg husker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.