Hjælp til fadkoteletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.325 visninger
21 svar
3 synes godt om
29. juni 2013

bøllen

Vil I dele jeres bedste opskrift på fadkoteletter meget gerne med grøntsager 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

Pinkrose

bøllen skriver:

Vil I dele jeres bedste opskrift på fadkoteletter meget gerne med grøntsager 

Altså vi laver lidt forskelligt .

Enten med champignon og flødesovs over

Eller masser af peberfrugter, tomater også i fad med dem

Og så den lidt anderledes :p

Med en skive ananas på, og med karry sovs i fadet ! Smager så godt , det søde med det lidt stærke

Anmeld

29. juni 2013

MHB

Jeg er vild med denne http://ganeoggaffel.wordpress.com/2011/08/08/funky-hverdagskoteletter/ vi har bogen den er i og den er rigtig god.. Måske ikke super sund med al fløden men virkelig god! 

Anmeld

29. juni 2013

bøllen

Denisep skriver:

Altså vi laver lidt forskelligt .

Enten med champignon og flødesovs over

Eller masser af peberfrugter, tomater også i fad med dem

Og så den lidt anderledes :p

Med en skive ananas på, og med karry sovs i fadet ! Smager så godt , det søde med det lidt stærke

Mange tak for svar

Det lyder lækkert

Anmeld

29. juni 2013

bøllen

MHB skriver:

Jeg er vild med denne http://ganeoggaffel.wordpress.com/2011/08/08/funky-hverdagskoteletter/ vi har bogen den er i og den er rigtig god.. Måske ikke super sund med al fløden men virkelig god! 

Det ser nu også lækkert ud. Takker

Anmeld

29. juni 2013

B&J

tror det er en meget alm den vi laver

svits koteletterne

svits 1-2 bakker bacon

put det i fad med bacon oven på svits champion og peberfrugt og oven på, bland fløde max 4% med flået tomater og tilsæt noget peber og hæld ud over....  (du kan også komme løg i eller ærter)

det er super lækkert...

Anmeld

29. juni 2013

Trine89

Jeg plejer først lige at vende koteletterne på panden. og så over i fadet. 
Så tager jeg peberfrugt, gulerødder og porre(eller forårsløg) og så nogle cokotailpøler som lige bliver svitset af på panden også. 
og til sidst tager jeg noget madlavningsføde på panden med en smugle tomat sovs og så lidt krydderier

Anmeld

29. juni 2013

bøllen

B&J skriver:

tror det er en meget alm den vi laver

svits koteletterne

svits 1-2 bakker bacon

put det i fad med bacon oven på svits champion og peberfrugt og oven på, bland fløde max 4% med flået tomater og tilsæt noget peber og hæld ud over....  (du kan også komme løg i eller ærter)

det er super lækkert...

takker  er kørt lidt træt i den vi plejer, derfor er det 1000 år siden jeg har lavet koteletter. Men tænkte at der måske fandtes en spændende ret som vi kunne prøve, det smager jo godt

Anmeld

29. juni 2013

bøllen

Trine89 skriver:

Jeg plejer først lige at vende koteletterne på panden. og så over i fadet. 
Så tager jeg peberfrugt, gulerødder og porre(eller forårsløg) og så nogle cokotailpøler som lige bliver svitset af på panden også. 
og til sidst tager jeg noget madlavningsføde på panden med en smugle tomat sovs og så lidt krydderier

Det lyder også lækkert, vil nemlig gerne have med grønsager i

Er det bare flåede tomat du bruger  ?

Anmeld

29. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

takker  er kørt lidt træt i den vi plejer, derfor er det 1000 år siden jeg har lavet koteletter. Men tænkte at der måske fandtes en spændende ret som vi kunne prøve, det smager jo godt

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=8375&sognavn=Sennepskoteletter

denne her smager godt elsker den, den er så frisk... og man kan jo putte flere grøntsager til hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.