4-5 mdr. Hvordan ser jeres aften/nat ud ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

M (:

l.b. skriver:

En drømmeflaske  Altså flaske med mælk eller hvordan ? 

En drømmeflaske er en flaske med mælk/vælling, som babyen spiser i søvne (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

FamilenStorm

l.b. skriver:

Min søn spiser og ofte. Nogle gange 5 gange om natten  Vi har lige i dag flyttet sengen på eget værelse, så er meget spændt på hvordan det går i nat 

Det gjorde Elias også, var en zombie tilsidst.. Nu er det godt nok kun 3 nat han sover derinde, men indtil videre er det kun 1 nat og 1 tidlig morgen spisning.. Håber det er stilen fremover

Anmeld

29. juni 2013

2babygirls

l.b. skriver:

Hvor dejligt hun kan sove så længe  Her spiser vi mellem 2 og 5 gange 

Hun spiste også 1-2 gange men da jeg rykkede hende ud af min armhule og ind på eget værelse som 3mdr så stoppede amningen om natten 

Anmeld

30. juni 2013

Enirt

Hvor ofte han spiser om natten ?  Og tak for svar 

Lige nu hedder måltiderne som oftes

06-08 morgen flaske 240 ml

10.30-13.30 middags flaske 210 ml

en flaske her i mellem hvis han er stået tidligt op. På 210 ml også

omkring kl 18 grød eller mos eller begge dele og så en lille flaske 135-165 bagefter.

22-01 natflaske 210 ml

og så står han først op igen til sin morgen flaske og får ikke noget der i mellem. Han kan godt vågne og skulle have sutten, og nu her vågner han oftere pga tænder.

Han spiser ca 4-5 gange pr dag.

Magnus bliver 6 mdr den 4 juli

Anmeld

30. juni 2013

emma7

Min søn blive 5 mdr. den 6. juli.

19- 21:30 amning

Efter amning han godt nok frisk

Og så han ligger lidt selv og lege i sin seng.

ca. 23:00 han er træt og vil sove men han kan ikke falder i sovn.  ( så gynger jeg i voksipose, eller i en tæppe)

2:00 amning

5:00 amning

7:00 amning

Anmeld

1. juli 2013

Mum33

emma7 skriver:

Min søn blive 5 mdr. den 6. juli.

19- 21:30 amning

Efter amning han godt nok frisk

Og så han ligger lidt selv og lege i sin seng.

ca. 23:00 han er træt og vil sove men han kan ikke falder i sovn.  ( så gynger jeg i voksipose, eller i en tæppe)

2:00 amning

5:00 amning

7:00 amning

Lyder lidt som her 

Anmeld

1. juli 2013

emma7

Jeg syntes det er hårdt. Har glemt at skrive , at jeg bader ham og tager pyjamas på før amning. ca. kl 19. Har du begyndt at give grød? Min SP. har sagt at det kunne hjælpe. Jeg har prøvet før men det har ikke ændret sig. Det var endu hård fordi han fik forstopelse og luft i mave. Så nu jeg ville vente med at give grød.

Anmeld

1. juli 2013

Mum33

emma7 skriver:

Jeg syntes det er hårdt. Har glemt at skrive , at jeg bader ham og tager pyjamas på før amning. ca. kl 19. Har du begyndt at give grød? Min SP. har sagt at det kunne hjælpe. Jeg har prøvet før men det har ikke ændret sig. Det var endu hård fordi han fik forstopelse og luft i mave. Så nu jeg ville vente med at give grød.

Vi er begyndt så småt ved frokost tid med lidt grød. Overvejer dog at prøve at flytte det til ved aftensmad tid, for at se om det hjælper på søvnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.