Føler jeg er en dårlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

IT-nørd

Carina:-) skriver:

Men hvis du ikke synes det er et problem ,hvorfor laver du så en tråd om at du føler dig som en dårlig mor?

Du ved jo godt at det ikke er ok ,og self er det ikke rart at der er nogen der sætter ekstra spot on.

Men dit barn har det jo ikke godt hvis det er som du beskriver.

At blive ignoreret og råbt af, er der jo ingen der synes er dejligt-Hvis du har det sådan at du ikke magter dit barn i det daglige samt som du selv skriver hellere vil sidde med din tlf og venter kun på at du kan putte dit barn.

Og jo det tager man skade af på sigt. Og ja dit barn kan godt mærke at du tæller min til det skal sove.Børn er mere fintfølende end som så.

Så jeg er helt enig i at hvis det her er som du beskriver bør du søge hjælp ved din sp eller læge.

Du behøver ikke skamme dig over at bede om hjælp,tværtimod er det rigtigt godt at du selv kan se at det her er ikke godt. 

Det er rigtigt fint formuleret og jeg tilslutter mig 100 %. Måske en aflastning kan komme på tale? Det vil give barnet et frirum hvor det bliver mødt med forståelse og får mulighed for at have den så vigtige positive voksne kontakt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja det skal jeg viekelig ha lært !!!!
Svigter jo mit barn

Tag og lig den på en hylde, lydløs eller slukket, også koncentrer dig om dit barn
Det er bare en dårlig vane du skal af med

Anmeld

29. juni 2013

Mother-love

Du er bestemt ikke en dårlig mor. Vi har alle de perioder. Vi havde også en periode hvor vi også skældte ud og hævede stemmen hele tiden over for Isabella hun er også 2 år. Men så blev vi enige om at nu var det nok. Så vi ændrede også fra dag til dag. Ikke nok med at vi fik et gladere barn. Så fik vi pludselig også selv mere overskud og var selv meget mere glade i hverdagen. Så sig til dig selv det er slut med råben osv. Så skal det nok gå. Og du bliver overrasket over hvor hurtigt det bliver en vane ikke at råbe.

herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.