Hvad mener I? (Vanvidspåkørsel endte med abort)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2009

Bondepigen

Jeg synes han skulle sigtes. Jeg kan blive så vred over, at folk der kører som idioter ikke bliver straffet. Ja, nogle mister kortet eller får en bøde...måske begge dele. Men det lærer de ikke en skid af, for de gør det jo igen, akkurat som ham her fra nyheden...

Den 23-årige er tidligere blevet frakendt sit kørekort pga. hensynsløs kørsel.

For mig er det ligegyldigt hvad uge hun var i. Det var et lille barn, og hun har jo ikke selv valgt det fra!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

Pige2009

bondepigen skriver:

Det var et lille barn, og hun har jo ikke selv valgt det fra!!!

Der har du en god pointe

Anmeld

9. juli 2009

KWL

linda2009 skriver:

Stakkels mand der kørte bilen....? Jeg har ingen medlidenhed med ham. Han har tre andre verserende sager om færdselsovertrædelser bare fra i år. I den ene sag har anklageren krævet en frakendelse af kørekortet. I min optik er det utroligt, han ikke er blevet klogere.

TRE GANGE!!!!! Det havde jeg ikke lige fået fat i. FØJ han burde skamme sig så meget. Tror jeg har ændret mening. Ind bag tremmer med ham! Han burde da ikke køre nogle steder. Hvem ved hvad han ødelægger næste gang. En lille pige eller en familie

Kristine - der lige nu hader!!

Anmeld

9. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
FRYGTELIGT FRYGTELIGT:..  LÆste det allerede igår... Det er skrækkeligt

Og var det ikke også noget med at hun blev steril efter også? Så hun BÅDE mister og mister muligheden for at blvie gravid igen?

Anmeld

9. juli 2009

Pia.

Hmmm... jeg mener faktisk han skulle sigtes... kan godt se hvad I andre mener - men det lille foster skulle jo faktisk være blevet et barn... - og det døde jo kun af en grund at han påkørte moren - kan ikke se forskel på om hun var 5 eller 15 uger henne....

Tragisk .....

Anmeld

9. juli 2009

KWL

Zafir skriver:

FRYGTELIGT FRYGTELIGT:..  LÆste det allerede igår... Det er skrækkeligt

Og var det ikke også noget med at hun blev steril efter også? Så hun BÅDE mister og mister muligheden for at blvie gravid igen?

Åh nej da, steril??? Bur ham da inde!!!

Tænk at hun stod op og glædede sig over at vente et skønt lille barn og så BANG ingen børn til hende. PUHA!!! Det kan jeg næsten ikke holde ud at tænke på...

Anmeld

10. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kristinewl skriver:

Åh nej da, steril??? Bur ham da inde!!!

Tænk at hun stod op og glædede sig over at vente et skønt lille barn og så BANG ingen børn til hende. PUHA!!! Det kan jeg næsten ikke holde ud at tænke på...

Det var i hvertfald det jeg hørte.  Men håber selvf at det var opfundet af pressen...!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.