Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jeg så det godt - og ved faktisk ikke helt rigtigt hvad jeg mener.
Jeg tror (uden at være helt sikker) at et foster først får juridiske rettigheder når det er ældre end 20. uge (kan ikke huske helt hvornår), og derfor tror jeg ikke, at det vil være en juridisk mulighed at tiltale ham for uagtsomt manddrab.
Jeg har lige mistet i en meget tidlig SA (5+0), og har ikke været særlig påvirket af det rent psykisk. Jeg havde meget svært ved at se mig selv som gravid, da det ikke var planlagt, men andre der virkelig har ønsket det, ser det jo som et barn fra de to streger, og vil føle at et barn er slået ihjel... Jeg er ret splittet, for egentlig er abort tilladt indtil 12. uge

, og det vil jo så også være mord på et barn (og ikke et foster) - og jeg er absolut pro-abort.
Men samtidig er det jo ikke første gang han har kørt råddent, og han har frataget en kvinde hendes drøm (må man gå ud fra), og det skal han da også straffes for - synes generelt at straffe til vanvidsbilister er komplet latterlige i DK. Havde hun været længere henne, havde jeg ikke været i tvivl...
Men er som sagt meget splittet, og ved faktisk ikke helt hvad jeg mener...
Anmeld