Moderinstinkt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Som vordende mor går jeg selvfølgelig med tankerne: Sætter mit moderinstinkt ind? Ved jeg mon hvorfor min (kommende) søn græder? Kan jeg kende forskel på de forskellige gråd?

Hvordan har I oplevet det?  

Som min SP sagde første gang hun var her, da Anthon var 1½ uge gammel.. De første 2 måneder lærer du og dit barn hinanden at kende, før er det ikke "et krav" at du skal kunne læse signalerne.

I starten var jeg helt lost når Anthon græd, for hvorfor græd han!? Han havde jo LIGE spist, bøvset, fået ny ble og havde en tilpas temperatur - fandt så ud af han døjede med luft i mavsen dengang

Det kommer, bare rolig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

baby012

Jeg oplevede moderinstinktet allerede da han lå hos mig for første gang.. Hans lugt, hans udseende hans gråd, fik ham på brystet med det samme.. Og suede bare alt ved ham til mig.. 

Kunne kende forskel på gråd med det samme... Og følte vi var et på en eller anden speciel måde <3 

Anmeld

28. juni 2013

Frk. Himmelblå

emmagirl skriver:

Som vordende mor går jeg selvfølgelig med tankerne: Sætter mit moderinstinkt ind? Ved jeg mon hvorfor min (kommende) søn græder? Kan jeg kende forskel på de forskellige gråd?

Hvordan har I oplevet det?  

Jeg følte en stor lettelse og ro, da min førstfødte blev 3 uger, og jeg oplevede, at jeg fra da af altid vidste, hvad hun ville mig.

Så selvfølgelig har man instinktet, men det tager også lige lidt tid at lære det enkelte barn at kende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.