Din alder med 2 børn? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

MariaKyedDK

Frk-S skriver:

Ja, hvor gammel var du da du fik din nr 2.... ?  

jeg er 21 & har en pige fra september men vi drømmer om en mere til næste sommer? Så jeg er 22..... ;-) 

vil gerne have børn tæt på hinanden da jeg selv havde stor glæde af mine søskende som lille.... 

Hvad er din mening? Kan man have to børn som 22 årig??  

selvfølgelig kan man have 2 børn som 22 årig  

det vil jeg også have haft hvis det ikke liiiiige var fordi vi havde svært ved at blive gravid med nummer 2 , det tog os år før der var gevinst, så jeg er i uge 32+1 idag, og så er jeg 26 år med to børn  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Frk-S skriver:

jeg er 21 & har en pige fra september men vi drømmer om en mere til næste sommer? Så jeg er 22..... ;-) 

vil gerne have børn tæt på hinanden da jeg selv havde stor glæde af mine søskende som lille.... 

Hej,

Nr. 1 = 20 år

Nr. 2 = 24 år

Nr. 3 = 27 år

Selvfølgelig kan man have 2 børn som 22 årig - for mig handler det mere om hvad man tilbyde de børn man får, ikke hvor gammel man er når man får dem :-)

Anmeld

27. juni 2013

Dot D

Jeg synes sagtens, du kan have to børn som 22 årig... og kan godt se, at jeg render lidt udenfor den kategori, hi hi.

Jeg var 29 år ved nr. 1 og 32 år ved nr. 2.... bliver 38 år på mandag

Anmeld

27. juni 2013

Lullaby

Frk-S skriver:

25 

Anmeld

27. juni 2013

2babygirls

Jeg blir 29 til august og har to børn...

NØD min kæreste i mange år, og var så egoistisk at jeg ikke ville dele ham med børn  Så blev vi mand og kone og året efter kom en fin lille prinsesse til verden 

Anmeld

27. juni 2013

Christina :-)

Frk-S skriver:

jeg er 20 og har to

Anmeld

27. juni 2013

Mum33

Frk-S skriver:

Jeg var 29 ved nr 2 og 25 ved nr. 1.  Ja selvfølgelig kan man have 2 børn som 22-årig, men må indrømme, at jeg er glad for det ikke er mig. 2 børn er markant hårdere end 1 og vores tid uden børn og også tiden med 1 barn vil jeg ikke bytte for noget i hele verden.

Anmeld

27. juni 2013

Weidemann1

Jeg er 21 bliver 22 i august! 

Har Marius fra februar 2011 og Viktor fra februar 2013 

Anmeld

27. juni 2013

lycly

Frk-S skriver:

Dejligt ikke at være alene som forhåbentlig at have to når jeg er 22... ;-) 

Er det ikke skønt at være ung mor?  

Det er så skønt Og jeg får tit at vide at jeg er så rolig og klarer det så fint, fordi mange har først fået børn sent og når man når de 30 så er tålmodigheden ikke den samme som når man er 20

Anmeld

27. juni 2013

chael

Frk-S skriver:

Jeg var 21 år da jeg fik min datter.

23 år da jeg fik min søn.

Og 26 år da jeg fødte min 2. søn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.