Din alder med 2 børn? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

dukke

Frk-S skriver:

Ja, hvor gammel var du da du fik din nr 2.... ?  

jeg er 21 & har en pige fra september men vi drømmer om en mere til næste sommer? Så jeg er 22..... ;-) 

vil gerne have børn tæt på hinanden da jeg selv havde stor glæde af mine søskende som lille.... 

Hvad er din mening? Kan man have to børn som 22 årig??  

Du kan godt ha 2 når du 22

Jeg fik min søn da jeg lige var blevet 20 og min datter i februar i år 3 mdr før jeg blev 23

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Bshizzle

Jeg var 29 år da jeg fik min nr 2 

Efter ny kæreste, så skulle jeg lige se tiden an..

og så endte det desværre med en bil ulykke og min drøm om børn tæt på hinanden blev lagt lidt på hylden. 

Så der er 6 år mellem dem..  

Anmeld

26. juni 2013

bonanza

28 og nu har jeg to piger med 9 mdr og 30 dage mellem dem

Anmeld

27. juni 2013

CarinaSB

Frk-S skriver:

jeg er 21 & har en pige fra september men vi drømmer om en mere til næste sommer? Så jeg er 22..... ;-) 

vil gerne have børn tæt på hinanden da jeg selv havde stor glæde af mine søskende som lille.... 

Fik Noah 14 dage efter jeg fyldte 22 og var 24 da vi fik charlie .. og jeg er 26 om en månede .. :)

Anmeld

27. juni 2013

Koen.

Frk-S skriver:

HJa, hvor gammel var du da du fik din nr 2.... ?  

Hvis ikke man kan have 2 børn som 22 årig så er jeg på spanden jeg er 22 (13 dage endnu) og har en på 3 år og en på 1 år

Anmeld

27. juni 2013

FamilenStorm

Frk-S skriver:

Fik den første i det år jeg blev 25, og har lige fået nr to i samme år som jeg er blevet 28 år

Anmeld

27. juni 2013

Benjamins'mor

Jeg bliver 19 om lidt over en måned, har 3 mdr til termin med nr. 2.

- Så jeg vil være 19 år med 2 børn.

Anmeld

27. juni 2013

Lotus86

Jeg var 24 da vi fik den første og bliver 27 samme måned som
nr. 2 kommer (December). Synes ikke det har noget med alder at gøre, om man 'kan' have to børn, det handler om en selv, og ens liv, om man selv føler sig klar, om økonomien kan klare det osv.

Anmeld

27. juni 2013

annec

Frk-S skriver:

Jeg blev 21 år her i maj, har Sebastian fra 2011 og er nu i uge 41+2 med lillebror :-)

Anmeld

27. juni 2013

baby012

21  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.