Kloster skriver:
Bare en undring...
Men har hørt mange gange, at unge mødre siger, at det er det bedste tidspunkt at få børn og at barnet ikke kunne få det bedre pga de unge forældre osv osv.
Men min undring kommer så, for hvor ved man det fra, når man "kun" har prøvet at være ung mor og ikke "ældre" mor???
Bør man ikke have prøvet begge dele, for at kan udtale sig om, hvad der er bedst, hårdt/ikke hårdt osv osv??
Nok bare mig, der har svært ved at takle udtalelser om erfaringer, når man ikke har prøvet det modsatte ell kun een ting...
Åndssvag undring... Ved det godt 

Kloster
Jeg tror i mange tilfælde at det er hamrende ligegyldigt om man er ung eller "gammel" mor.
Min mor var 19 da hun fik mig, og hele min barndom og ungdom har da været fantastisk, selvom det var hårdt økonomisk i mange år, gundet hun ikke nåede at få en uddannelse inden hun fik mig, men i mine teenageår, elskede jeg at have en ung mor, da hun og min far altid havde overskud til at have hele min klasse til fest i næsten alle weekender osv ..
men ...
Så er der min moster, der i en alder af 36 fik hendes sidste barn, og hun er akkurat ligesådan med hendes ældste søn [teenagedreng], han må have alle vennerne på besøg osv, og selvom hun har 4 børn i alt, driver eget firma, har hundehvalp osv, har hun
altid overskud til at have folk på besøg ..
Så jeg tror ikke det bunder ud i om man er gammel eller ung mor, det bunder ud i hvem man er som person, ens personlighed, overskud osv

Det er bedøvende ligemeget om man er ung, det gør IKKE en til en bedre forældre!
Anmeld