catharina skriver:
hej allesammen
mig og min mand har gået i et stykke tid nu og snakket om hvornår vi skulle begynde på nummer to. Det tog os 18 mdr sidst til det lykkes. Min mand mener vi skal starte nu hvor vores søn er blevet 1 år her den 18 juni, mens jeg syns vi skal vente lidt endnu.
Så ville høre jer andre ad om hvor langt der er mellem nr.1 og nr.2 og hvordan det har været med den alders forskel.
Jeg er bange for at få nummer 2 for tidligt så jeg ikke skubber nummer 1 væk fra mig i så tidligt en alder.
Håber i kan hjælpe mig lidt
Hey
Jeg har tre børn og kun 15 mdr. imellem nr. 1 og 2. Det er ikke nogen hemmelighed, at nr. 2. kom liiidt for tidligt, men jeg kan i dag kun se fordelene ved det.
Jeg har to drenge, som hænger sammen som tvillinger. De er super dygtige til at håndtere legekammerater og legetøjskonflikter, fordi de har været vant til det hjemmefra. De keder sig aldrig, sover på samme værelse efter eget ønske og deler hverdagen i børnehaven.
Jeg kan jo ikke gætte på, hvordan det havde været, hvis der havde været 2-3 år imellem dem, men jeg kan kun vidne om alt det positive, som nære søskenderelationer kan give.
Det positive for os med børnene så tæt var også, at jalousi aldrig har været et issue. Ingen af vores børn har været vant til at have mor og far alene - i hvert fald ikke noget de har i erindring.
Go for it! 
Anmeld