barn nr.2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
14 svar
2 synes godt om
26. juni 2013

MorTilDenDejligste

hej allesammen

mig og min mand har gået i et stykke tid nu og snakket om hvornår vi skulle begynde på nummer to. Det tog os 18 mdr sidst til det lykkes. Min mand mener vi skal starte nu hvor vores søn er blevet 1 år her den 18 juni, mens jeg syns vi skal vente lidt endnu.

Så ville høre jer andre ad om hvor langt der er mellem nr.1 og nr.2 og hvordan det har været med den alders forskel.

Jeg er bange for at få nummer 2 for tidligt så jeg ikke skubber nummer 1 væk fra mig i så tidligt en alder.

Håber i kan hjælpe mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

L&V

catharina skriver:

hej allesammen

mig og min mand har gået i et stykke tid nu og snakket om hvornår vi skulle begynde på nummer to. Det tog os 18 mdr sidst til det lykkes. Min mand mener vi skal starte nu hvor vores søn er blevet 1 år her den 18 juni, mens jeg syns vi skal vente lidt endnu.

Så ville høre jer andre ad om hvor langt der er mellem nr.1 og nr.2 og hvordan det har været med den alders forskel.

Jeg er bange for at få nummer 2 for tidligt så jeg ikke skubber nummer 1 væk fra mig i så tidligt en alder.

Vores nr 2 kommer om 14 dages tid og der bliver 22måneder mellem dem.. Min mand ville ha dem tæt og jeg med 2eller 4års mellemrum ville gerne undgå 3års alderen..

Det blev så knap to år og er sikker på de får såååå meget ud af hinanden

Anmeld

26. juni 2013

Misser1989

Hej..

Vores nr. 1 tog ca. 14 mdr. at lave (var henvist til hjælp pga. PCO, men slap vi heldigvis for)

Vores nr. 2 blev til i første forsøg. Vi havde regnet med at det også ville tage lang tid, men den var der sq med det samme.. Storebror var 2 år og 8 mdr. da lillebror blev født. Syntes det er en skøn aldersforskel. Han elsker sin lillebror og leger meget med ham, og er stor nok til at hjælpe og forstå når vi fortæller ham noget

Anmeld

26. juni 2013

MorTilDenDejligste

Månsson skriver:

Vores nr 2 kommer om 14 dages tid og der bliver 22måneder mellem dem.. Min mand ville ha dem tæt og jeg med 2eller 4års mellemrum ville gerne undgå 3års alderen..

Det blev så knap to år og er sikker på de får såååå meget ud af hinanden

ja 22 mdr mellemrum får vi svært ved at nå, men tror jeg må gå på kompromi og satste på 2,5 år mellem dem.

Anmeld

26. juni 2013

MorTilDenDejligste

Misser1989 skriver:

Hej..

Vores nr. 1 tog ca. 14 mdr. at lave (var henvist til hjælp pga. PCO, men slap vi heldigvis for)

Vores nr. 2 blev til i første forsøg. Vi havde regnet med at det også ville tage lang tid, men den var der sq med det samme.. Storebror var 2 år og 8 mdr. da lillebror blev født. Syntes det er en skøn aldersforskel. Han elsker sin lillebror og leger meget med ham, og er stor nok til at hjælpe og forstå når vi fortæller ham noget

det var også det jeg tænkte, ville jo helst ikke at de var for tæt på hinanden. kunne være rart hvis nummer 1 var bare lidt selvstændig så man ikke skulle være over begge to samme tid, men lyder som en ideel aldersforskel.

Anmeld

26. juni 2013

DianaRJS

catharina skriver:

hej allesammen

der er 17 mdr mellem mine de 2 store.

og det har både været hårdt og godt..

rigtig hårdt da de var mindre, men har også været alene med dem siden den yngste kom til, men nu er det så skønt og de får så meget ud af hinanden

Anmeld

26. juni 2013

Benjamins'mor

Jeg kan ikke fortælle hvordan det er med to børn, da jeg endnu ikke har født. Men der kommer til at være omkring 2 år og 9 mdr imellem vores nr 1 og 2.

Anmeld

26. juni 2013

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Jeg kan ikke fortælle hvordan det er med to børn, da jeg endnu ikke har født. Men der kommer til at være omkring 2 år og 9 mdr imellem vores nr 1 og 2.

Ja, 2 år og 9 mdr, blev gravid den måned han fyldte 2.

Anmeld

26. juni 2013

Koen.

catharina skriver:

hej allesammen

Her er der 25 mdr imellem, synes ikke det har været hårdt eller noget som sådan!

De elsker hinanden ingen tvivl der, men når det er sagt så er de pt 1 år og 3 år og de er som hund og kat i tiden, skændes og slås meget da lillebror er ved at lære alting, så det giver nogle udfordringer

Anmeld

27. juni 2013

k&k&k&k

catharina skriver:

hej allesammen

Der er lige præcis 13 måneder og 2 dage mellem vores 2 guldklumper!

Helt planlagt med kort mellemrum og indtil videre (Kristian er 4 uger) går det super

Kaya er SÅ glad for hendes lillebror og vi kan stort set ikke mærke på hende at han er kommet til! Der har været en kort periode hvor hun forlangte mere opmærksomhed men den er ovre

Og hun elsker at kysse og ae ham! Tror nogle gange hun synes det er træls han ikke kan mere, men sådan er det og hun er med i det omfang hun har lyst!

Hvis du har spørgmål så skriv endelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.