Handicap kørsel, føj siger jeg bare!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

Maja88

Ja man kan glemme, men helt ærlig.. Handicap kørsel? Det siger jo lidt om at ikke alle passagerer er lige velfungerende i min verden. 

Nej men nu ved jeg ikne hvad deres kotume er..

Altså taxa selskabets.. hsr oplevet samme problem på mit tidligere job.. men så måtte de jo køre retur igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Nej men nu ved jeg ikne hvad deres kotume er..

Altså taxa selskabets.. hsr oplevet samme problem på mit tidligere job.. men så måtte de jo køre retur igen

Det vil de så ikke, da de mener at det er damens egen skyld at hun ikke kom med. Hun kunne jo bare åbne døren når der blev ringet på, det var det svar de kom med fra kontoret da vi ringede og spurgte ind til det.

Anmeld

26. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

Det vil de så ikke, da de mener at det er damens egen skyld at hun ikke kom med. Hun kunne jo bare åbne døren når der blev ringet på, det var det svar de kom med fra kontoret da vi ringede og spurgte ind til det.

Ok men havde de ikke sagt god til at gå for at gå ind og hente??

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Ok men havde de ikke sagt god til at gå for at gå ind og hente??

Jo det var aftalen. Derfor fatter jeg intet af det hele. 

Anmeld

26. juni 2013

Maja88

Anonym skriver:

Jo det var aftalen. Derfor fatter jeg intet af det hele. 

Hmm lyder også underligt så

Anmeld

26. juni 2013

Benjamins'mor

Hvis selskabet ikke har været informeret om at hun er gangbesværet ligger fejlen desværre hos flextrafik, da det er deres opgave.
Det gør det selvfølgelig ikke iorden, men min kæreste har kørt handicap bus, og der skal stå specifikt fra flextrafik hvis de skal ind og hente dem.

Anmeld

26. juni 2013

Benjamins'mor

Tanja. skriver:

Stakkels ældre dame, hvor er det synd for hende

Han er kun et menneske ja, MEN netop fordi hans arbejde er og have med handicappede at gøre er det så vigtigt der ikke sker fejl! Kan han ikke huske hvad div kunder skal/har brug for må han jo skrive det ned, svære kan det ikke være!

Jeg er nok lidt hård, men synes det er så synd og ærgeligt for de mennesker der netop er afhængig af andres hjælp, at hjælpen så klokker i den!

Mange der køre disse busser køre også skolebørn, konfirmander osv. Men der er altså også mange andre ældre der bliver kørt med disse busser som ikke er gangbesværede, og hvis han ikke har fået den information at hun skal have hjælp til at komme ud i bussen, så ligger fejlen ved flextrafik som sender turene ud.

Anmeld

26. juni 2013

Benjamins'mor

Tanja. skriver:

Stakkels ældre dame, hvor er det synd for hende

Han er kun et menneske ja, MEN netop fordi hans arbejde er og have med handicappede at gøre er det så vigtigt der ikke sker fejl! Kan han ikke huske hvad div kunder skal/har brug for må han jo skrive det ned, svære kan det ikke være!

Jeg er nok lidt hård, men synes det er så synd og ærgeligt for de mennesker der netop er afhængig af andres hjælp, at hjælpen så klokker i den!

Og så lige en anden ting - det kan godt være det er samme selskab der henter hende hver gang, men det er ikke ensbetydende med det er samme chauffør.

Anmeld

26. juni 2013

Koen.

Benjamins'mor skriver:

Mange der køre disse busser køre også skolebørn, konfirmander osv. Men der er altså også mange andre ældre der bliver kørt med disse busser som ikke er gangbesværede, og hvis han ikke har fået den information at hun skal have hjælp til at komme ud i bussen, så ligger fejlen ved flextrafik som sender turene ud.

Jeg er sådan set ligeglad hvem der har lavet fejlen, de må få styr på deres sager og især når det er en tur der indebærer en svært gangbesværet dame.

Synes om det er chufføren eller selvskabet, det retfærdiggøre da ikke at den stakkels dame skal sidde der og vente.

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Hvis selskabet ikke har været informeret om at hun er gangbesværet ligger fejlen desværre hos flextrafik, da det er deres opgave.
Det gør det selvfølgelig ikke iorden, men min kæreste har kørt handicap bus, og der skal stå specifikt fra flextrafik hvis de skal ind og hente dem.

Det går jeg stærkt ud fra at de ved efter som jeg selv har oplyst dem om det, og de har kørt med hende før denne aftale. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.