Handicap kørsel, føj siger jeg bare!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.310 visninger
22 svar
15 synes godt om
26. juni 2013

Anonym trådstarter

Grundet min tavshedspligt, vælger jeg at anonym. Klagen er indgivet til det omtalte selskab som jeg vælger at holde anonym i denne sammenhæng.

Historien:
En ældre dame har bestilt handicap kørsel, da hun skal ud på et center og mødes med andre ældre. Hun sidder i kørestol, da hendes gangfunktion er stærk reduceret.
Jeg var hos hende fra kl. 12 til 12.30 (havde fri kl. 12.30), det eneste hun manglede var at få jakke på. Hun skulle hentes kl. 12.50, aftalen er at selskabet skal gå ind og hente hende, da hun ikke selv kan komme til døren.
Alligevel vælger chaufføren sq da bare at ringe på, og vente på hun åbner, hvilket hun jo ikke gør. Chaufførens konklusion: Hun vil ikke køres nogen steder hen?!?

Hvad pokker er det for en slags handicap kørsel?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Kløver

Der er da vist en chauffør som både skal give kvajekage og lære lidt mere om handicapkørsel

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Der er da vist en chauffør som både skal give kvajekage og lære lidt mere om handicapkørsel

Og behandle de ældre med den respekt de fortjener.

Anmeld

26. juni 2013

Maja88

Kan godt se det ikke er i orden.. og øv hvis damrn havde glædet sig...

Eeen så er det heller ikke være i min verden.. vi kan alle glemme og tror simpelthen han har glemt han skal gå ind

Anmeld

26. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

Og behandle de ældre med den respekt de fortjener.

Ja, og selvom det er en fejl eller forglemmelse burde det stå i papirerne så han ikke når st køre men ved at han skal gå ind

Anmeld

26. juni 2013

Koen.

Stakkels ældre dame, hvor er det synd for hende

Han er kun et menneske ja, MEN netop fordi hans arbejde er og have med handicappede at gøre er det så vigtigt der ikke sker fejl! Kan han ikke huske hvad div kunder skal/har brug for må han jo skrive det ned, svære kan det ikke være!

Jeg er nok lidt hård, men synes det er så synd og ærgeligt for de mennesker der netop er afhængig af andres hjælp, at hjælpen så klokker i den!

Anmeld

26. juni 2013

Koen.

Maja84 skriver:

Ja, og selvom det er en fejl eller forglemmelse burde det stå i papirerne så han ikke når st køre men ved at han skal gå ind

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Kan godt se det ikke er i orden.. og øv hvis damrn havde glædet sig...

Eeen så er det heller ikke være i min verden.. vi kan alle glemme og tror simpelthen han har glemt han skal gå ind

Ja man kan glemme, men helt ærlig.. Handicap kørsel? Det siger jo lidt om at ikke alle passagerer er lige velfungerende i min verden. 

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Præcis, jeg synes jo netop at når det er handicap kørsel, så burde han være klar over at ikke alle er lige velfungerende og skal have hjælp til at komme ud af døren. 

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Tanja. skriver:

Stakkels ældre dame, hvor er det synd for hende

Han er kun et menneske ja, MEN netop fordi hans arbejde er og have med handicappede at gøre er det så vigtigt der ikke sker fejl! Kan han ikke huske hvad div kunder skal/har brug for må han jo skrive det ned, svære kan det ikke være!

Jeg er nok lidt hård, men synes det er så synd og ærgeligt for de mennesker der netop er afhængig af andres hjælp, at hjælpen så klokker i den!

Præcis! Ej men da min gruppeplanlægger spurgte her til morgen hvordan det kunne være at der var nødkald fra kvinden så jeg sådan ud:  Sagde til hende at det måtte være en fejl da hun da var i byen. En af mine kollegaer kunne så lige fortælle om "fejlen". 

Kvinden havde nødkaldt 1 ½ time efter afhentningstidspunktet, og kunne ikke forstår hvorfor hun ikke var blevet hentet. Stakkels hende. De små udflugter hun har et par gange om ugen betyder bare alt for hende, derfor bliver jeg også bare så vred når de laver sådan en fejl. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.