spare dåse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

Kay

Isabella_mor skriver:

prøv loppemarked

det kan jo tage lang tid at finde den så  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

mn

Kay skriver:

sagen er den at jeg altid har haft en lille barm... og har derfor altid ønsket mig den større... og tænkte at det måske kom sammen med graviditeten...

men nej... intet skete der... så nu ønsker jeg mig at få dem lavet... jeg ønsker mig dem til min 30 års føsdag (om 4 år)... men jeg ved jo godt at jeg ikke få så mange penge skrabet sammen i gaver... så jeg tænker at starte nu... hvergang vi har pantet flasker skal de gå til patter...

så jeg skal finde en spare dåse... sådan en man ikke kan åbne uden dåseåbner... sådan så pengene bliver der nede i indtil de skal bruges! 

men jeg kan ik finde sådan en  en gang var de alle steder... nu er de bare væk?? 

nogle der kan hjælpe???

(dette er ikke en diskution for og i mod plastik patter! så gem det til en anden gang og svar på spørgsmålet) 

prøv tiger ellers ved jeg ikke lige hvor man skulle lede efter det henne

Anmeld

26. juni 2013

Kay

Mette N skriver:

prøv tiger ellers ved jeg ikke lige hvor man skulle lede efter det henne

er prøvet...  

Anmeld

26. juni 2013

Kay

UnderCover35 skriver:

Dette er en dåse og der er bryster på...

ja da  

Anmeld

26. juni 2013

2babygirls

http://troldeeventyr.dk/kreativ-leg-dreng/5275-sparebosse-i-metal.html

og så. Få en til at finde på en kode, skrive den ned og gemme den

Anmeld

26. juni 2013

Koen.

Jeg synes ofte jeg ser dem i kiosker fed ide det var måske det jeg skulle gøre, for mine skal os laves da det er os bare er jo rosiner undrr trøjen

Anmeld

26. juni 2013

M (:

Kay skriver:

sagen er den at jeg altid har haft en lille barm... og har derfor altid ønsket mig den større... og tænkte at det måske kom sammen med graviditeten...

men nej... intet skete der... så nu ønsker jeg mig at få dem lavet... jeg ønsker mig dem til min 30 års føsdag (om 4 år)... men jeg ved jo godt at jeg ikke få så mange penge skrabet sammen i gaver... så jeg tænker at starte nu... hvergang vi har pantet flasker skal de gå til patter...

så jeg skal finde en spare dåse... sådan en man ikke kan åbne uden dåseåbner... sådan så pengene bliver der nede i indtil de skal bruges! 

men jeg kan ik finde sådan en  en gang var de alle steder... nu er de bare væk?? 

nogle der kan hjælpe???

(dette er ikke en diskution for og i mod plastik patter! så gem det til en anden gang og svar på spørgsmålet) 

Mon en af disse kan bruges? De koster 29,95 + fragt (:

http://www.funny-stuff.dk/shop/sparedaase-mors-sparedaase-189p.html

Anmeld

26. juni 2013

Kay

2babygirls skriver:

http://troldeeventyr.dk/kreativ-leg-dreng/5275-sparebosse-i-metal.html

og så. Få en til at finde på en kode, skrive den ned og gemme den

det kune være en mulighed  

Anmeld

26. juni 2013

Kay

Tanja. skriver:

Jeg synes ofte jeg ser dem i kiosker fed ide det var måske det jeg skulle gøre, for mine skal os laves da det er os bare er jo rosiner undrr trøjen

har været i kiosken i dag de havde ingen... men hvis du ser dem et bestemt sted å sig lige til  

og ja tænker også det er en god ide... bare lige til at smidde de der småpenge i man har liggende i pungen en gang i mellem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.