spare dåse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.810 visninger
46 svar
11 synes godt om
26. juni 2013

Kay

sagen er den at jeg altid har haft en lille barm... og har derfor altid ønsket mig den større... og tænkte at det måske kom sammen med graviditeten...

men nej... intet skete der... så nu ønsker jeg mig at få dem lavet... jeg ønsker mig dem til min 30 års føsdag (om 4 år)... men jeg ved jo godt at jeg ikke få så mange penge skrabet sammen i gaver... så jeg tænker at starte nu... hvergang vi har pantet flasker skal de gå til patter...

så jeg skal finde en spare dåse... sådan en man ikke kan åbne uden dåseåbner... sådan så pengene bliver der nede i indtil de skal bruges! 

men jeg kan ik finde sådan en  en gang var de alle steder... nu er de bare væk?? 

nogle der kan hjælpe???

(dette er ikke en diskution for og i mod plastik patter! så gem det til en anden gang og svar på spørgsmålet) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Isabella_mor

en mælkekande (sådan en oldschool en), eller en kiste eller noget med hængelås på  

og så smider du nøglen væk og må først klippe den op når du har fødselsdag.

Anmeld

26. juni 2013

Kløver

Ha ha det er da god humor, en dåse til nye bryster 

Synes næsten lige jeg har set dem i bog og ide

Ellers er der en masse forskellige her, ved ikke om de er store nok så måske det kræver mere end en

http://www.humoershoppen.dk/sjove-gaver/

Anmeld

26. juni 2013

Kay

Maja84 skriver:

Ha ha det er da god humor, en dåse til nye bryster 

Synes næsten lige jeg har set dem i bog og ide

Ellers er der en masse forskellige her, ved ikke om de er store nok så måske det kræver mere end en

http://www.humoershoppen.dk/sjove-gaver/

har set dem sys bare ik teksten er vildt rammende på formålet... så skal man selvfølgelig købe en og så lave sit eget makat... hmmmm 

Anmeld

26. juni 2013

AnneMaria

der var nogen på amazon.com under Piggy banks - er det sådan en du leder efter ?

Anmeld

26. juni 2013

Nessie

Jeg købte for noget tid siden én i en af de der 10-20 kr.s butikker, tror kun jeg har set dem der.
Jo, og så så jeg nogle i Fleggaard i sidste uge, men der er nok lie for langt at køre efter sådan en 

Anmeld

26. juni 2013

Kay

Isabella_mor skriver:

en mælkekande (sådan en oldschool en), eller en kiste eller noget med hængelås på  

og så smider du nøglen væk og må først klippe den op når du har fødselsdag.

jo men hvor finder jeg sådan en??? er vild med kiste ideen  

Anmeld

26. juni 2013

Isabella_mor

Kay skriver:

jo men hvor finder jeg sådan en??? er vild med kiste ideen  

prøv loppemarked

Anmeld

26. juni 2013

Kay

AnneMaria skriver:

der var nogen på amazon.com under Piggy banks - er det sådan en du leder efter ?

sys ik der rigtig var nogle sådan som kan lukkes uden at åbnes igen bare lige 

Anmeld

26. juni 2013

Kay

Nessie skriver:

Jeg købte for noget tid siden én i en af de der 10-20 kr.s butikker, tror kun jeg har set dem der.
Jo, og så så jeg nogle i Fleggaard i sidste uge, men der er nok lie for langt at køre efter sådan en 

vores 2 kr. butik har ik nogen og ja der er lidt langt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.