Faren til min søn og jeg, er ikke længere sammen, men vi er heller ikke uvenner, men det er sådan at vi faktisk heller ikke snakker sammen

kontakten er lidt bare forsvundet, så har nu ikke set ham i over en måned, og har slet ingen kontakt haft til ham i 14 dages tid. Og da jeg ved han han har svært ved at forholde sig til lille baby i maven fordi han ikke kan se ham, har jeg sagt til mig selv at jeg vil give ham lidt ro, ved ikke at kontakte ham 'udnødvendigt'.
Men han har så ikke kontaktede mig, det har altid været mig der skulle kontakte ham, så det er jeg stoppede med..
Han har sagt han ville med til fødslen og være der for vores søn - hvilket jeg da er rigtig glad for, hvis det altså også er sandt.
MEN, jeg har termin om 7 uger, skal jeg kontakte ham når jeg kommer tættere på termin og spørge om han vil med til fødslen eller hvad skal jeg gøre? selvom vi ikke har kontakt lige for tiden og ikke er kærester, ønsker jeg da stadig at vi sammen kan tage imod vores lille dreng

Men ja? han har slet ikke interesseret sig i hvordan ''vi''har det i et stykke tid nu,? så ved ikke hvad jeg skal gøre? eller hvordan jeg skal gøre det
Anmeld