Skal han inviteres med til fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
14 svar
4 synes godt om
26. juni 2013

Anonym trådstarter

Faren til min søn og jeg, er ikke længere sammen, men vi er heller ikke uvenner, men det er sådan at vi faktisk heller ikke snakker sammen kontakten er lidt bare forsvundet, så har nu ikke set ham i over en måned, og har slet ingen kontakt haft til ham i 14 dages tid. Og da jeg ved han han har svært ved at forholde sig til lille baby i maven fordi han ikke kan se ham, har jeg sagt til mig selv at jeg vil give ham lidt ro, ved ikke at kontakte ham 'udnødvendigt'.
Men han har så ikke kontaktede mig, det har altid været mig der skulle kontakte ham, så det er jeg stoppede med..

Han har sagt han ville med til fødslen og være der for vores søn - hvilket jeg da er rigtig glad for, hvis det altså også er sandt.
MEN, jeg har termin om 7 uger, skal jeg kontakte ham når jeg kommer tættere på termin og spørge om han vil med til fødslen eller hvad skal jeg gøre? selvom vi ikke har kontakt lige for tiden og ikke er kærester, ønsker jeg da stadig at vi sammen kan tage imod vores lille dreng

Men ja? han har slet ikke interesseret sig i hvordan ''vi''har det i et stykke tid nu,? så ved ikke hvad jeg skal gøre? eller hvordan jeg skal gøre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

charlottekri

jeg synes at han skal inviteres med, da det jo er lige så meget hans barn som det er dit. Og jeg tror måske at han tænker at intet nyt er godt nyt? Kan det være dig der mangler lidt opmærksomhed? Bare en tanke...

men jeg håber at han viser noget mere interesse når den bette er kommet ud!

knus Charlotte 

Anmeld

26. juni 2013

CroQuis

Jeg ville ikke invitere en x med til fødslen, det er simpelt hen for personligt, når det ikke er en man er sammen med, men det er nok bare mig 

Hvad du ellers skal gøre, ved jeg ikke 

Anmeld

26. juni 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Faren til min søn og jeg, er ikke længere sammen, men vi er heller ikke uvenner, men det er sådan at vi faktisk heller ikke snakker sammen kontakten er lidt bare forsvundet, så har nu ikke set ham i over en måned, og har slet ingen kontakt haft til ham i 14 dages tid. Og da jeg ved han han har svært ved at forholde sig til lille baby i maven fordi han ikke kan se ham, har jeg sagt til mig selv at jeg vil give ham lidt ro, ved ikke at kontakte ham 'udnødvendigt'.
Men han har så ikke kontaktede mig, det har altid været mig der skulle kontakte ham, så det er jeg stoppede med..

Han har sagt han ville med til fødslen og være der for vores søn - hvilket jeg da er rigtig glad for, hvis det altså også er sandt.
MEN, jeg har termin om 7 uger, skal jeg kontakte ham når jeg kommer tættere på termin og spørge om han vil med til fødslen eller hvad skal jeg gøre? selvom vi ikke har kontakt lige for tiden og ikke er kærester, ønsker jeg da stadig at vi sammen kan tage imod vores lille dreng

Men ja? han har slet ikke interesseret sig i hvordan ''vi''har det i et stykke tid nu,? så ved ikke hvad jeg skal gøre? eller hvordan jeg skal gøre det

Synes det er rigtig flot af dig at du vil tilbyde ham at tage med til fødslen. Man får nemlig også et specielt forhold til børn man har set komme til verden. Det vil ada uden tvivl give deres far/søn forhold den bedste start. 

Men samtidigt vil jeg også sige til dig, lyt til dine egne følelser! Har du lyst til at en du ikke er tæt med mere skal se dig i en sårbar situation. Dine følelser er uden på tøjet. jeg er F.eks stadig ked af nogle ting blev anderledes end jeg ønskede ved min fødsel.

men igen, synes klart det er det bedste for far og barn! Måske vil i alle tre være dig evigt taknemlig for at du havde et stort hjerte og lod ham deltage.

lykke til med den forestående fødsel 

Anmeld

26. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis du ønsker ham med, så syntes jeg det er rigtig fint at du spørg om han vil med. 

Samtidig ville jeg ha en tæt venind/ mor med i baghånden, så du ik pludselig står og ska føde helt alene!! Vh stine

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

jeg synes at han skal inviteres med, da det jo er lige så meget hans barn som det er dit. Og jeg tror måske at han tænker at intet nyt er godt nyt? Kan det være dig der mangler lidt opmærksomhed? Bare en tanke...

men jeg håber at han viser noget mere interesse når den bette er kommet ud!

knus Charlotte 

Ja, jeg ønsker også han er med for vores lille søn, vil jo helst dele den oplevelse med ham..
-Det kan godt være at han ved at jeg nok selv skal melde mig hvis det ikke går godt...Kan godt være at det er mig der savner hans opmærksomhed, har jeg ikke lige tænkt på .
Men tænker bare så meget over det...

Anmeld

26. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Selvfølgeligselvfølgelig skal han have tilbuddet er da unfair han skal 'straffes' fordi i et hået hver til sit og han ik bærer barnet

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Synes det er rigtig flot af dig at du vil tilbyde ham at tage med til fødslen. Man får nemlig også et specielt forhold til børn man har set komme til verden. Det vil ada uden tvivl give deres far/søn forhold den bedste start. 

Men samtidigt vil jeg også sige til dig, lyt til dine egne følelser! Har du lyst til at en du ikke er tæt med mere skal se dig i en sårbar situation. Dine følelser er uden på tøjet. jeg er F.eks stadig ked af nogle ting blev anderledes end jeg ønskede ved min fødsel.

men igen, synes klart det er det bedste for far og barn! Måske vil i alle tre være dig evigt taknemlig for at du havde et stort hjerte og lod ham deltage.

lykke til med den forestående fødsel 

Ja vil ihvertfald nok give ham chancen for at komme med, for så har jeg gjort mit for at de kan få en start sammen ..
Men ja! jeg vil kontakte ham lidt inden termin og spørge ham og så kan han jo selv vælge
-Så er det bare rigtig surt hvis vandet går om natten, og jeg ikke kan få fat i ham

Anmeld

26. juni 2013

C-Dog

Jeg ville ta ham med. Med forbehold! Er han til at stole på og finde støtte ved så go. Hvis han bare vil stå og sige ad og det har du godt af- så nej! ;-)

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Selvfølgeligselvfølgelig skal han have tilbuddet er da unfair han skal 'straffes' fordi i et hået hver til sit og han ik bærer barnet

Vil også spørge ham lidt inden terminen om han stadig har lyst til at komme med til fødslen så har jeg ihvertfald gjort mit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.