Hvad er kravene til lægesekretær ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.946 visninger
20 svar
8 synes godt om
26. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej Søde baby.dk mennesker

Jeg går med en lille gnist til at uddanne mig videre som lægesekretær..
derfor har jeg nogen spørgsmål vedrørende det

Hvor langtid tager uddannelsen?
Hvad er adgangskravene for at påbegynde uddannelsen? (jeg er uddannet kontorass igennem en HG på 2år)
Hvad får man af løn?

Kom gerne med ALT den viden i har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

tager 2 år at blive lægesekretær

Da du allerede har kontor uddannelsen (ligesom mig ) kan du tage kursus i diagnoselatin hos handelsskolerne og så er du klar til at blive elev hos en læge eller sygehus

Det er dog noget der er svært at komme ind på at få en elevplads hvad jeg har hørt om fra andre der prøvede at blive det...

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

tager 2 år at blive lægesekretær

Da du allerede har kontor uddannelsen (ligesom mig ) kan du tage kursus i diagnoselatin hos handelsskolerne og så er du klar til at blive elev hos en læge eller sygehus

Det er dog noget der er svært at komme ind på at få en elevplads hvad jeg har hørt om fra andre der prøvede at blive det...

hvad er det der er svært ? (forstod den ikke helt )

Det vil sige at jeg først skal have det kursus, før jeg kan påbegynde de to år?
skal man betale det kursus selv?

så det vil sige, at i det jeg har kontor udd. så kan jeg bare gå igang ?

Anmeld

26. juni 2013

Wampires

Anonym skriver:

hvad er det der er svært ? (forstod den ikke helt )

Det vil sige at jeg først skal have det kursus, før jeg kan påbegynde de to år?
skal man betale det kursus selv?

så det vil sige, at i det jeg har kontor udd. så kan jeg bare gå igang ?