Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Årh altså, det er så kedeligt, jeg er simpelthen såå træt for tiden og har absolut ingen energi!Idag har jeg sovet 2 timer, da jeg kom hjem fra job..Jeg spiser ellers sundt og varieret og selvom jeg er træt, for jeg da slæbt mig selv op i træningscentret..
Er der nogle af jer, der har nogle gode råd mod denne træthed?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss-86 skriver: Årh altså, det er så kedeligt, jeg er simpelthen såå træt for tiden og har absolut ingen energi!Idag har jeg sovet 2 timer, da jeg kom hjem fra job..Jeg spiser ellers sundt og varieret og selvom jeg er træt, for jeg da slæbt mig selv op i træningscentret.. Er der nogle af jer, der har nogle gode råd mod denne træthed?
Hej søde
Har du overvejet at få tjekket dit d vitamin niveau? Det kan godt være det. Eller måske dit jern niveau?
Men det kan også godt bare skyldes almindelig træthed. Det kan godt komme i perioder? :-)
1+1=2 skriver: Hej søde Har du overvejet at få tjekket dit d vitamin niveau? Det kan godt være det. Eller måske dit jern niveau? Men det kan også godt bare skyldes almindelig træthed. Det kan godt komme i perioder? :-)
Jeg har tænkt på det, men tænker om ikke jeg selv kan gøre noget - Inden jeg evt. tager til lægen
tweety2060 skriver: jeg er sindssyg træt i disse dage!!!! Det er helt vildt, jeg kan ikke vågne, skal sove hele tiden, er træt og går i sådanne en zombie tilstand.... kan dog ikke rigtig sove om aften...... tror måske det er årstiden?? Men er ikke sikker....
jeg er sindssyg træt i disse dage!!!! Det er helt vildt, jeg kan ikke vågne, skal sove hele tiden, er træt og går i sådanne en zombie tilstand.... kan dog ikke rigtig sove om aften...... tror måske det er årstiden?? Men er ikke sikker....
Det burde mere være om vinteren man var træt - Meen selvfølgelig er der ikke meget sommer over det i disse dage :/
Miss-86 skriver: Det burde mere være om vinteren man var træt - Meen selvfølgelig er der ikke meget sommer over det i disse dage :/
tweety2060 skriver: jeg får disse dage et par gange om året og det kan være højsommer eller efterår, der er ikke rigtig system i det...men ja jeg får det også om vinteren
jeg får disse dage et par gange om året og det kan være højsommer eller efterår, der er ikke rigtig system i det...men ja jeg får det også om vinteren
Okay, jeg får det nemlig også om vinteren .. Det er så irriterende!
Miss-86 skriver: Jeg har tænkt på det, men tænker om ikke jeg selv kan gøre noget - Inden jeg evt. tager til lægen
Altså jeg vil sige at jeg også er lidt energi forladt lige for tiden. Så ja tror bestemt også vejret spiller ind. Hvertfald for mit vedkommende.
Trods det at mine vitaminer ligger som de skal.
Det skal dog også siges at kommer man ind i en periode hvor man sover hver dag så bliver man automatisk også mere travlt :-D
Livol B vitamin complex har hjulpet mig rigtigt meget
de kan købes i matas og store dagligvarekæder.
1+1=2 skriver: Altså jeg vil sige at jeg også er lidt energi forladt lige for tiden. Så ja tror bestemt også vejret spiller ind. Hvertfald for mit vedkommende. Trods det at mine vitaminer ligger som de skal. Det skal dog også siges at kommer man ind i en periode hvor man sover hver dag så bliver man automatisk også mere travlt :-D
Ja, men det er nok også bare vejret der spiller ind, det er først kommet de sidste par dage nemlig ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128